Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 40
  1. #21

    Default

    Ledsen om jag låter cynisk.. men tar du jobbet som kontrollant av att ingen har ett extra konto som körs ifrån ett annat IP? Multi-konton var förbjudet fram till runt runda 11 eller nåt sånt och ett av dom främsta skälen till att förbudet togs bort var just att det inte går att kontrollera.

    Jag förstår vad du menar men enligt mig är det bara att köpa läget och spela för att det är skoj

  2. #22
    Guest

    Default

    jag tycker att ni borde införa något för att förhindra detta tråkiga spelande.
    Det är fan inte ens kul med att vara tvungen att slösa sin tid på att hålla på och registrera fler konton för att sedan slå ner dem.
    Fixa nån sorts IP koll eller vad som hällst men snälla ta bort det här skitet.

  3. #23
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by bekic
    jag tycker att ni borde införa något för att förhindra detta tråkiga spelande.
    Det är fan inte ens kul med att vara tvungen att slösa sin tid på att hålla på och registrera fler konton för att sedan slå ner dem.
    Fixa nån sorts IP koll eller vad som hällst men snälla ta bort det här skitet.
    men om du läser vad loranga just skrev ovanför så är de omöjligt att hålla koll på det. visst går det att kolla vilka konton som använder samma ip, men då måste de kunna bevisas att det är en och samma person som använder konton. tror ingen har varken tid o lust till att ta på sej den sysslan. men du är säkert välkommen att göra det om du känenr fört!!

  4. #24
    Guest

    Default

    men gör en IP begränsning då vem fan bryr sig bättre de än att alla har massa gubbar.

  5. #25
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by bekic
    men gör en IP begränsning då vem fan bryr sig bättre de än att alla har massa gubbar.
    så du tycker altså inte att 2 st från samma familj ska kunna spela thecrims?? lr att tex på skola lr intenetcafe så ska bara 1 kunna registrera sej? tycker iaf inte jag är någon höjdar idé....

  6. #26
    Guest

    Default

    men vilken höjdare ide att alla har 1000 gubbar som dem spelar med.
    Jättebra ide kan inte bli bättre!!
    Fan hellre att bara 1 får spela per IP än att alla göra 1000 gubbar per IP tänk efter lite.

  7. #27
    Join Date
    May 2005
    Posts
    33

    Default

    Quote Originally Posted by bekic
    men vilken höjdare ide att alla har 1000 gubbar som dem spelar med.
    Jättebra ide kan inte bli bättre!!
    Fan hellre att bara 1 får spela per IP än att alla göra 1000 gubbar per IP tänk efter lite.
    Är nog du som får tänka efter lite nu bekic, låt säga att du har en bror( nu vet ju inte jag om du har det lr ej men endå) och han fixar ett konto för ahn tycker att det där spelet du sitter och spelar ser så jäkla kul ut. Skulle du då bli glad om det stog att du var bannad för multi när du ska logga in och sätta dig och spela lite crims?

    jag gillar det här med multikonton lika lite som dig så misstolka mig inte nu, Men saken är endå det att det går inte att kontrolera.

    När jag började spela crims så fick man inte ha multiconto men du kan ju gissa hur många som använde det endå?! så för att jämna ut det hela för folk som kan spela spelet men som följde reglerna så lät man det bli lagligt att köra med dockor så att dom skulle få en sportslig chans mot alla dessa som fuskade sig mot toppen.

  8. #28
    Guest

    Default

    men vaddå för jävla sportslig chans dom på tobben kan också fixa dockor.
    Tycker att det är jävligt uselt ändå att det inte finns något som hindrar folk från att ha flera konton.
    Läste i något forum där det var spelare från ett land som ville sammarbeta och göra en topp gubbe och alla andra skulle bidra med dockor.
    Riktigt soppigt

  9. #29
    Guest

    Default

    tycker detta ämnet är sluttjatat på ett tag.

    acceptera reglerna eller låt bli att spela.

    *LÅS!!^^

  10. #30
    Guest

    Default

    Jaha det tycker du?
    Jag tycker att det ska bli förändringar!!

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •