Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 4 of 4
    Guest

Default هـــــــلــــــــــــــــ ب لو �

معلش يا جماعه عندي شويه اسئله محيراني في اللعبه وياريت حد يجاوبني عليهم
    اولا عايز اعرف انتو بتقولو اني ممكن ارشي البوليس بــ 550
    بس انا حاولت ارشيه بالمبلغ ده ومنفعش وحاولت تاني بــ 1000
    وبرضو منفعش وحاولت تاني بـــ5550
    وبرضو منفعش حد يقولي ليه كده

ثانيا وقت مدخلت المستشفى عشان اشتري فنطاس صياعه وكانت طقتي 35
    وفلوسي 5000 جيت اشتري قالي مفيش كاشات كفايه مع اني كنت عايز حبه وحده

ثالثا ازاي بهجم على واحد بعد مكون عملت معاه علاقه وازاي برضو بهجم على واحد بيكون مطلوب
    في الجوايز وهو اقل من 100

وكمان في سؤال هو ينفع اضرب وانا بره اللعبه يعني اكون في الأوف لاين او حتى يتقبض عليا

ومعلش اخر سؤال هي ليه المبالغ مبتكنش صحيحه يعني مش مظبوطه في الصيدليات

1- انتي مش بترشيه ب550 او 100$ انت لتضرب احترامك في 550 والي بيطلع بتدفعوا بالظبط
    2-فنطاس الصياعة بيبقي بسعر معين تلاقي انت مكنش معاك تمنه و ده اكيد لانك بتفول انو كان معاك 5000 بس والموضوع ملوش علاقة بالطاقة
    3-عشات تهجم على واحد بعد ما عملت معاه علاقة خش على اللينك ده وهتعرف ازاي واحاجت كتير كمان
    http://forum7.thecrims.com/viewtopic.php?t=30331
    صيد الجوايز اجابته بسيطة متقدرش هو اللي لازم يهجم عليك ويموت عشان تاخد الرصيد
    4-ينفع تنضرب لو انت بره اللعبة ويتقبضص عليك لو في حالة واحده لو في سرقة عصابة كانت معمولة وحد في العصابة كان ضعيف ونفذ وانت اوف لاين هتتسجن في ساعتها ولما تفتح هتلاقي نفسك في السجن
    5-المبالغ صحيحة بس هي بتزيد بمعادلة معينة بتتراوح مع سكيلزاتك واحترامك يعني كل ما الكلام ده يكبر التمن يكبر والعكس

I should be banned!

Guest

اولا الرشوة بتبقي حسب الاحترام يعني مش ثابته بتعرفها انك بتضرب احترامك في 500 هو ده المبلغ المطلوب.........

ثانيا اسعار القوة والتحمل بتبقي مكتوبه جمب المهارة اللي انت عايز تشتريها ولو ممعكش فلوس بيقلك مفيش كاشات فانت بص علي السعر وبعدين اشتري...........

ثالثا عايز تهجم علي حد بينك وبينه علاقة روح صفحة الهجوم اختار الضحيه واضربها ومينفعش تقتل حد احترامه اقل من 100 في هجوم فردي لانه مش هيظهر في الهجوم اصلا فمتتعبش نفسك عشان مش هتاخد منه رصيد لانك مش هتموته فردي بكرر فردي

اضافه بسيطه علي افيونه ممكن تموت وانت اوف لاين كمان لو متخطط عليك هجوم عصابه او لو عامل مع حد
    علاقة وضربك وانت غير متصل

رابعا السؤال غريب هي بتبقي مكتوبه صح بس بتزيد مع زيادة مهاراتك

عشان ترشى البوليس هتضرب احترامك فى 550
    يعنى لو احترامك 1000 مثلا يبقى اضرب X 550
    يطلع
    =550.000

المهارات اللى بتشتريها مالهاش علاقة بالطاقة كتيرة ولا قليلة
    سعر المهارات فى المستشفى بيعتمد على كمية المهارات اللى عندك انت ساعت ما بتشترى
    لو عندك كتير هتلاقى السعر غالى و كل ما اللى عندك يزيد السعر كمان هيعلى

لو عندك علاقة مع حد ادخل على صفحة الهجوم واختار اسمه من القايمة اللى هتظهر ليك
    ممكن تدخل تقرأ الموضوع اللى اسمه سؤال و جواب
    و طبعا متقدرش تهجم على حد اقل من 100 احترام ، فى ناس بتعمل كده عشان محدش يموته و ياخد الجايزة

ينفع اوى حد يضربك وانت اوف لاين مدام عمل معاك علاقة وانت اون
    سواء كانت العلاقة دى صفرا او حمرا
    و ممكن يتقبض عليك لو اشتركت مع حد فى سرقة عصابة اكبر منك و خرجت اوف و بعدها السرقة تمت و فشلت
    او نفس الكلام فى الهجوم على ناس اضعف منكو بكتير

Edit// ma3lesh ya ged3an 3bal ma ktabt b2a asl ana batee2 fe el 3raby..ana bade2 feha men zman w lesa m5alas now
    .-=[ TheCrims FIRST Bot HunTeR ]=-.
    What doesn't kill you, It makes you STRONGER.
    Success is like being pregnant. Everybody congratulates you, but nobody knows how many times you got ****ed up !