Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 3 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 61
    Guest

ممكن اعرف الرد بتاعى اتمسح ليه
    المفرد انى كل واحد يعبر عن رايه بصراحه
    حول تنضفو بقى

Guest

اوك بجد موضوع جميل ويا ريت ادخل معاكم انا كمان ياريت يعني دا بعد اذنكم طبعا انا عمر واسمي action4

بجد يسعدني اني انضم ليكم بجد

Default السلام عليكم

ازيكوا يارجالة اسف انى اتاخرت فى كتابة اسم الايميل الجديد
    اولا الايميل على الياهو انا هكون بكرة من الساعة 7 الصبح عشان نتفق هنعمل اية
    great_alliens_by_all_egyptions

Guest

Default :)

yareet ya gma3a tng7o we t3mlo top 5 isa Rabna Ma3akom Good Luck

Guest

egyptions shoud get banned

Guest

Guest

Default هقولك لى الكلام دا مش هيحصل

الناس دى لو كانت رجاله من الاول مكنش حد اتاخر عليها . اقل واحد مصرى اضرب من المصريين الى انت بتتكلم عنهم دول اضرب مرتين او تلاته . والى بيعملو مراكز دلوقتى ونازلين سخنين الى هما الجداد ومش عشان جداد يضربو ويبقو زباين يعنى للناس الى بتلعب من زمان دى . انا لوحدى معاى 4 يوزرات مجموع احترامهم 400 الف ولسا جديد والناس دى كانو مستقصدنى بمعنى الكلمه انا مش بقول الكلام دا بشتكى يعنى ولا حاجه . لكن بقولك اسباب الرفض والى الناس كلها هترفضها . عاوز اى واحد مصرى ياخد مركز عالمى لازم يبقو رجاله الاول مع بعض . سعتها محدش هيتاخر ع التانى - متعتبرش الكلام بتاعى دا ان انا كسرت مقاديفك وان انا عاوز ابوظلط شغلك لا ياعم انت كلامك صح بس لو الناس رجاله مع بعض الكلام دا هيتنفذ ومش هينفع واحد غلط ف الناس لمده طويله وتيجى الناس تساعدو ف الاخر

Guest

Guest

Default اقرا كلامى تانى انا مش عاوز حق حد

الناس دى لو كانت رجاله من الاول مكنش حد اتاخر عليها . اقل واحد مصرى اضرب من المصريين الى انت بتتكلم عنهم دول اضرب مرتين او تلاته . والى بيعملو مراكز دلوقتى ونازلين سخنين الى هما الجداد ومش عشان جداد يضربو ويبقو زباين يعنى للناس الى بتلعب من زمان دى . انا لوحدى معاى 4 يوزرات مجموع احترامهم 400 الف ولسا جديد والناس دى كانو مستقصدنى بمعنى الكلمه انا مش بقول الكلام دا بشتكى يعنى ولا حاجه . لكن بقولك اسباب الرفض والى الناس كلها هترفضها . عاوز اى واحد مصرى ياخد مركز عالمى لازم يبقو رجاله الاول مع بعض . سعتها محدش هيتاخر ع التانى - متعتبرش الكلام بتاعى دا ان انا كسرت مقاديفك وان انا عاوز ابوظلط شغلك لا ياعم انت كلامك صح بس لو الناس رجاله مع بعض الكلام دا هيتنفذ ومش هينفع واحد غلط ف الناس لمده طويله وتيجى الناس تساعدو ف الاخر

Guest