Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 4 of 7 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 31 to 40 of 61
    Guest

egyptions shoud get bannedالعشري لازم ياخد بان

Guest

Default انا قلتلك لو الناس رجاله هقف معاه

والله ياعم لو الناس دى رجاله كنت وقفت معاهم انا عارف ان لازم مصر تحقق مركز . لكن لو الناس رجاله اوكى معاهم انا عصابتى او شلتى مجموع احترماتها 3 مليون . بس مش هساعد الناس الخاينه دى وانت كمان بطل كلام الخطب دا والكلام المثالى انت لو اتخانت كنت هتقول صح لكلامى النعمانى.

Guest

Default اخلاقا

من الاخلاق اساسا انك متقولش على حد ضعيف عشان الصغير بيكبر . وعلى العموم معظم ال 40 على مصر كلهم بيلعبو معاى ف العصابه ومش هيتاخرو على يعنى لو اتفقت . لكن الكلام دا لو هنساعد رجاله كلهم خونه يا صحبى واحد داخل على الايميل بيقولى انا مش بلعب غير على المصريين . ترد تقولو اى دا ابقى عيل لو وقفت معاه وربى ابقا عيل فكر شويه يا دلوع قبل م تتكلم

Default يافاسد

الموضوع اكبر منى ومنك ومن اى حد انا دلوقتى هلعب باسم كل المصرييين ومحتاج رجالة بجد لو انت عندك استعداد تساعد يبقة كتر خيرك مش هتساعد هنحترم رايك وفى الاخر اقول ان دلوقتى بنكلم على ان احنا نعمل مركز لبلدنا ياريت الرسالة تكون وصلت لكل الناس

Guest

Default Re: اخلاقا

Guest

Default الرجاله بس الى تتكلم

اقولك لو انت الناس شيفاك راجل هتساعدك وتحترم رايك . غير كدا محدش هيساعد ولا اى حاجه
    تانى حاجه انت ممكن اساسا تاخد اليوزرات دلوقتى وتنام عليها دى اولا
    ممكن تستخدمها الروند الجديد تحلب بيها العصابات ودى ثانيا
    والاحتمالات مش بعيده عليك يا جدع اوى
    ElFaSeD

Guest

Default فين المشرف

انت خليت الموضوع موضوع شخصى ليه . عيب تغلط ف انسان رد على كلامك بكل احترام
    الاناء بما فيه ينضح نيتك بانت كمان والحمدلله . بيقولك الفضول قتل القطه

Guest

Guest

Default يافاسد

يافاسد عايزك تحط نفسك مكان الراجل اللى عامل التوبيك هو تعبان فى الحوار دة واتمنى انك تساعدوا وارجع اقول ان الموضوع اكبر من اى واحد احنا دلوقتى بنكلم على اسم بلدنا ياريت الرسالة توصل لكل الناس وان كان الراجل غلط فيك خليك انت احسن منوا وسامح هو برضوا اعصابى مشدودة ياريت تكون رسالتى وصلتلك يافاسد واتمنى انك تشارك بمساعدتك لنجاح الموضوع دة