Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Guest

    Default Tja, fråga om företag :)

    Har ett företag då. massa droger där i etc , min brorsa har köpt massa droger medans han har kämpat sig uppåt. Det står att jag kan samla in 705$ vilket absolut inte är mycket alls. men det står att jag sålt för
    Droger $114679

    Vart försvann mina pengar? =S

  2. #2

    Default

    Hejhej!
    Förstår inte riktigt hur du menar. För att casha in pengarna ifrån dina fabriker så måste du först hämta hem enheterna dom producerat, vilket du gör under "byggnader". Sen kan du gå till "langaren" där du kommer att se hur många enheter du har. Lovar att det blir mer än 705$ om du har rejäla fabriker Lycka till!

  3. #3
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Loranga
    Hejhej!
    Förstår inte riktigt hur du menar. För att casha in pengarna ifrån dina fabriker så måste du först hämta hem enheterna dom producerat, vilket du gör under "byggnader". Sen kan du gå till "langaren" där du kommer att se hur många enheter du har. Lovar att det blir mer än 705$ om du har rejäla fabriker Lycka till!
    Du har läst het fel, som jag skrev så har jag ett "Företag" Och jag har fullt med droger som folk har köpt osv osv. har sålt droger för 100k eller så som jag postade om men jag kan bara få ut 700 från mitt företag. där det står hämta in pengar. Förstår du? =P

  4. #4

    Default

    Nu förstår jag precis vad du menar. Dom 705$ du pratar om är intäkterna du fått in av inträdet till ditt rave. Knarket du har sålt av har du fått pengar för, dom förs in automatiskt i din plånbok så fort någon köper knark på ditt rave.

  5. #5
    Guest

    Default

    Ah underbart tack så mkt. tyckte väll att 700$ va lite väl lite =)

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •