Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: .

  1. #1

    Default .

    jaja

    hade väl fel.

  2. #2
    Guest

    Default

    håller inte med dej riktigt, pengar behöver komma in för driften av servrar mm.

    sjukan behöver man inte hamna på om man lär sej spelet lite mer, tex knarka på eget rave, inte ha rellationer med folk du inte litar på mm..

    tiden på sjukan är för att de ska svida lite om man får pisk. o vill man inte sitta där i några timamr så är de fritt fram o pröjsa 10kr.

  3. #3

    Default

    sry

  4. #4
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by kattjack
    Quote Originally Posted by BigHA
    håller inte med dej riktigt, pengar behöver komma in för driften av servrar mm.

    sjukan behöver man inte hamna på om man lär sej spelet lite mer, tex knarka på eget rave, inte ha rellationer med folk du inte litar på mm..

    tiden på sjukan är för att de ska svida lite om man får pisk. o vill man inte sitta där i några timamr så är de fritt fram o pröjsa 10kr.
    SOm sagt hur ska jag lära mig spelet på 15-20 min sedan får jag inte spela på timmar? Vf ska jag pröjsa 10kr när jag ens förstår spelet ÄN?
    Men jo 8000 ppl som är online är inte mkt om du jämför andra spel? Gö detta mer "gratis" än det är just nu då lär fler spelare att komma o lira!

    Detta är värdelöst.
    nej det är inte lätt o lära sej på en kvart.
    de har pratats om att det skulle ändras så att när man har låg respekt skulle slippa vara på sjukan så länge. tycker jag är en bra ide.. men verkar inte hända så mycke på den fronten :/

    de ja tycker du ska göra är att fråga mer erfarna spelare efter tips och råd. o det gör du bäst här på forumet lr i spelet på plattan.

    lycka till!!

  5. #5

    Default

    Jag kan bara lugnt luta mig tillbaka och hålla med BigHa

    Spelet är gjort för att kunna vara en utmaning för alla spelare på alla nivåer. Håller med Bigha om att det skall svida lite när man varit ute lite på styva linan =) Som sagt, det är fritt fram om man vill betala 10 kronor eller tex muta sig ut ifrån kåken. Lycka till!

  6. #6

    Default

    jajaja

  7. #7
    Guest

    Default

    BigHa snart ny mod? :P

  8. #8

    Default

    jajaja

  9. #9
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by MODSNIIS
    BigHa snart ny mod? :P
    hehe nja tackat nej till den frågan 1 gång

  10. #10
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by kattjack
    Quote Originally Posted by Loranga
    Jag kan bara lugnt luta mig tillbaka och hålla med BigHa

    Spelet är gjort för att kunna vara en utmaning för alla spelare på alla nivåer. Håller med Bigha om att det skall svida lite när man varit ute lite på styva linan =) Som sagt, det är fritt fram om man vill betala 10 kronor eller tex muta sig ut ifrån kåken. Lycka till!
    Haha, ja betalade nyss 10 kr o fick vara ute MAX 10 minuter sen in i sjuken gick från respekt 22 till 100. WOW!!1!111
    Och 10kr, som jag betalade + jag är nybörjare, OCH + jag fick spela max 10 minuter. Det jag fick är ...? Vadå... mer i respekt? Skit snack, ni måste fixa detta annars kommer ni aldrig få fler players. De 2 gånger jag har varit i sjuken så vart det _ALLTID_ player som klagar på detta skit, sry språket.


    Detta är bara blåst med pengar eller hur?

    10kr * 24h * X spelare = Y
    problemat jag ser med detta är att du inte lärde dej av ditt första misstag. har du över 100 respekt finns risken att du blir misshandlad o därmed dödad o hamna på sjukan. o nej jag vet att de inte alltid e så lätt i början har själv börjat en gång tiden, visst blir men lite sne när de händer men de är bara o bita ihop o kämpa på

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •