Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1
    Guest

    Default Va har hänt med sverige?

    va har händ med den svenska eliten??

    loranga o foppars kämpade iaf på som 2 tokar, men olycklitvis bannade, vet inte om de var rättvist lr inte men... hoppas på att dom spelade fair iaf

    will miss you fopp n lorre

  2. #2

    Default

    Från plats nr 50 kan jag iaf se skallen på nr 1 , så det måste ju finnas någon som orkar bland dom iaf

  3. #3

    Default Re: Va har hänt med sverige?

    Quote Originally Posted by BigHA
    va har händ med den svenska eliten??

    loranga o foppars kämpade iaf på som 2 tokar, men olycklitvis bannade, vet inte om de var rättvist lr inte men... hoppas på att dom spelade fair iaf

    will miss you fopp n lorre
    De fuskade.

  4. #4
    Guest

    Default

    jasså, och det vet du kattjack? det är bara en ren jävla hypotes från crew. tror ni verkligen att loranga fuskat? killen har brytit mot multiaccount men inte mer än så! jag är väll mer misstänkt, men jag fuskade inte heller...

  5. #5
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Foppers
    jasså, och det vet du kattjack? det är bara en ren jävla hypotes från crew. tror ni verkligen att loranga fuskat? killen har brytit mot multiaccount men inte mer än så! jag är väll mer misstänkt, men jag fuskade inte heller...
    jag tror iaf inte att loranga fuskat.. dej vet man ju aldrig med foppan :P men hoppas på det bästa med dej med hehe! =)

  6. #6
    Guest

    Default Re: Va har hänt med sverige?

    Quote Originally Posted by BigHA
    va har händ med den svenska eliten??

    loranga o foppars kämpade iaf på som 2 tokar, men olycklitvis bannade, vet inte om de var rättvist lr inte men... hoppas på att dom spelade fair iaf

    will miss you fopp n lorre
    THEY ARE BOT CHEATER!

    THAT WHY THEY GOTT BANNED!

    USING BOT 2 HELL

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by Foppers
    jasså, och det vet du kattjack? det är bara en ren jävla hypotes från crew. tror ni verkligen att loranga fuskat? killen har brytit mot multiaccount men inte mer än så! jag är väll mer misstänkt, men jag fuskade inte heller...
    ja det vet jag. Ni fuskade så hårt! :')

  8. #8
    Guest

    Default Re: Va har hänt med sverige?

    Quote Originally Posted by BigHA
    va har händ med den svenska eliten??

    loranga o foppars kämpade iaf på som 2 tokar, men olycklitvis bannade, vet inte om de var rättvist lr inte men... hoppas på att dom spelade fair iaf

    will miss you fopp n lorre
    eller hur är det patetiskt av sverige, vafan, jag kom 4a!!!!! vilket jävla skämt, jag la av dag 60 :S och jag satsade allt på spec k, så skulle priset gått upp istället för ner skulle jag kommit 3a, det är löjligt och måste fixas!

    Sen att loranga (i synnerhet..:P) och foppers blir bannade är ett jävla pajas sak av crew, och diktatornsomvillefterliknahitlerochstalin du borde ju bara vara lite tyst då du också blev bannad denna, för att hackat accounts, så håll käft, lämna svenska forumet och gärna spelet...

  9. #9
    Guest

    Default

    Onödigt och häva dig kattjack ..

  10. #10
    Guest

    Default

    Är det ens möjligt att "fuska" mer än med multiple accounts?

    Jag är väl inte jätteglad över den där regeln, men vad tusan, är det tillåtet, så är det.

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •