Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

5 QUESTIONS TO...

Today we have for you another interesting interview with Thorrief. We are going to ask him about his job in TC, about game and his hobby. We also asked him how did he get into The Crims. So if you are interested in what he has to say, read our second INTERVIEW !

5 OTÁZOK PRE...

Dnes máme pre vás ďalšie zaujímavé interview s Thorrifom. Chystáme sa spýtať na jeho prácu v TC, o hre a jeho záľubách. Taktiež sme sa ho spýtali ako sa dostal ku Crimsu. Takže ak vás zaujíma čo povedal čítajte naše druhé INTERVIEW!

SITES MADE FOR ACCOUNTS STEALING
    I've just found a database of HUNDREDS of usernames and passwords of The Crims accounts. Most of them are valid... All these records were collected using one site, which offers dumb and naive suckers a way "exit from hospital or prison" - after such user give his login and password of course.

We've been warning you dozens of times - don't be idiots, keep your password for yourself! Noone will get your account out from prison, noone will raise your stats for free!

I'm really pissed. This database holds 1215 entries. I've tried 10 of them - 7 were valid.

Autor: Thorrief

STRANKY UDELANE PRO KRADENI UCTU

Prave jsem narazil na databazi stovek hracich TC uctu a hesel k nim. Vetsina z nich je stale platnych. Vsechny tyto zaznamy byly sbirany diky jedne webadrese na kradeni uctu, ktera nabizí hloupy a naivni navody na zpusob "exit from hospital or prison" - pokazde musi takovy uzivatel samozrejme zadat svuj login a sve heslo.

Nekolikrat jsme vas varovali abyste nebyli idioty a drzeli si sve heslo v tajnosti jen pro sebe! Nikdo Vam nedostane ucet z basy nebo nemocnice nebo Vam navysi zadarmo staty!

Jsem uz z toho totalne znechucenej. Tato databaze ma 1215uctu. Vyzkousel jsem 10 a z toho 7 bylo stale platnych.

Autor: Thorrief(Vedouci Police Crew)

5 QUESTIONS TO PLUNIONCAPITALPT

Today we have for you a very short interview with selker - PLunioncapitalPT - who won 20th round of TheCrims. We asked him about game and his privet life

1- How much time during the day you spended on playing TC? Did you play alone or with a friend?
    - I play with team....10-20 friends...but i played 6 hours/day , I think...

2- When did you start to play TC and how ?
    - I started to play tc cause i saw one friend in my school was playing...I play 1 year now

3-What was your way to win? You had a plan or something?
    - No..we start...and make some unions...and add more friends to the team...and we won.

4- What would you change in TC if you could?
    - Its good...i am waiting for new design in tc....

5- Tell something about yourself, what you do besides playing?
    - I play cause I like killiing and like be better than my friends :P... I'm 18 years old and I finished my school

5 OTÁZOK PRE PlunioncapitalPT

Dnes máme pre vás veľmi krátke intrview so Selkerom z PlunioncapitalPT, ktorý vyhral 20. kolo Crimsu. Spýtali sme sa ho na hru a na súkromný život

1- Koľko času z dňa si strávil hraním TC? Hral si sám, alebo s priateľom?
    - Hrám s teamom… 10-20 priateľov… Ale, myslím, že som hral 6 hodín denne…

2- Kedy si začal s TC a ako?
    - Tc som začal hrať, keď som videl kamaráta jako to hral v škole… Teraz to hrám rok

3- Aká bola cesta k úspechu? Mali ste plán, alebo niečo podobné?
    - Nie… vždy začneme… spojíme sa… a pridáme viac priateľov k týmu… a vyhrali sme.

4- Čo by ste zmenili na TC, ak by ste mohli?
    - Je to dobré… Čakám na nový dizajnový šat TC…

5- Povedz niečo o sebe. Čo robíš okrem hrania?
    - Hrám, pretože sa mi páči zabíííjaniiie a som aj rád lepší ako moji priatelia. :P … Mám 18 rokov a skončil som školu

Dear Fellow Criminals,

Today we experienced an unexpected database breakdown. This resulted in a couple of corrupted database tables. Many of you experienced this and got loads of cash. The problem has been located and fixed. Unfortunatley we had to do a rollback from the backup from this morning at about 05:00 (GMT+1), game day 153. All credits that has been used have been restored and bought credits have been added. Sorry for the problems.

PS. The next boat arrives day 157 and will take heroin.

// memox, Zed7 and ebichuman

Drahí kriminálnici,

Dnes sme prežili nepredpokladaný pád databáze. To malo za následok pár pokazených tabuliek databázy. Veľa z Vás to zažilo a obdržalo veľa dodávok peňazí. Problém sa však lokalizoval a opravil. Na nešťastie museli sme previesť návrat k poslednej zálohe z dnešného rána okolo 05:00 (GMT+1), hracieho dňa 153. Všetky kredity, ktoré sa minuly sa vrátili a kúpené kredity sa na účty pridali. Prepáčte za problémy.

PS. Ďalšia loď príde 157 deň a vezme heroín.

//memox, Zed7 a ebichuman

BUG FOUND IN GANG ASSAULT

A bug has been found in gang assault which made it possible to gain more stats on the winning side than the losing side lost. The bug has been present in the code for quite some time but was made more potent by recent changes made to promote gang assault. The bug has now been eradicated.
    Those who have systematically been using this bug to build stats can expect a punishment. Attempting to transfer stats from these account will result in the target account being rolled back and in some cases even banned.

Bola nájdená chyba v gangových útokoch

Bola nájdená chyba v gangových útokoch, ktorá dávala viac statov na strane víťaza ako stratil porazený. Chyba bola prítomná v kóde dlhší čas, ale bola účinejšia po zmenách ktoré podporovali gangové útoky. Chyba je teraz odstránená.
    Tí, ktorí systematicky používali túto chybu na výrobu statov môžu čakať trest. Pokúšanie sa preniesť staty z týchto účtov, bude mať za následok vrátenia statov späť a v niektorých prípadoch dokonca ban.

SERVICE WINDOW MONDAY THE 18:TH 14:00 CET

The Crims will go down for a service window on Monday the 18:th at 14:00 (2 p.m.) CET (GMT +1). We will try to keep the downtime as short as possible and our estimate is that it should take about an hour, with a reservation that unforseen events may make the downtime longer. During the service window we will perform updates aimed at increasing performance of the site.

Údržba serverov v pondelok 18. Februára o 14:00

The Crims bude odstavený pre údržbu serverov v pondelok 18. februára o 14:00. Pokúsime sa to urobiť tak rýchlo ako bude možné. Odhadujeme, že to bude trvať hodinu, s rezervou že údržba bude možno trvať dlhšie. Počas údržby serverov my uskutočníme aktualizáciu zameranú na zvýšenie výkonu stránky.

THE ABILITY TO CHANGE EMAILS

All players should be aware that from the start of next round we won't allow email addresses to be changed. This is a security measure as we state in our rules that an account is identified by who's in control over the email the account is registered to. There have been cases with stolen/shared emails where accounts have had an owner switch which the old owner didn't intend to happen.For the protection of players we've chosen to disable the feature of changing emails.

This would be a good time to change emails to stable providers for those who fear they might lose access to their current email in the future.

Please remeber never to share email accounts or passwords. It's your obligation to keep your email safe and we take no responsibility for hacked emails, nor will we change emails in those cases.

Možnosť zmeniť e-maily

Všetci hráči by si mali byť vedomí, že začiatkom ďalšieho kola nedovolíme zmeniť e-mailovú adresu. Toto je bezpečnostné opatrenie, takto vyhlasujeme v našich pravidlách, že účet je určený osobe, ktorá kontroluje email na ktorý je účet registrovaný. Boli prípady so ukradnutými/zdieľanými e-mailami, kde účet mal zmeneného vlastníka, ktorého starý majiteľ
    neurčil. Rozhodli sme sa znemožniť zmenu e-mailov, aby sme ochránili hráčov.

Toto môže byť dobrý čas na trvalú zmenu e-mailu, pre tých, ktorí sa obávajú, že môžu v budúcnosti stratiť prístup k e-mailu.

Prosím pamätajte nikdy nezdieľajte e-mail alebo heslo. To je tvoja povinnosť držať tvoj e-mail v bezpečí a my nebudeme zodpovední za hacknutie e-mailu, nezmeníme e-mail v týchto prípadoch.

TRANSLATORS NEEDED !

The Crims Crew is looking for new translators who can translate the game into languages such as: russian, malay, dutch, chinese, austrian. If you are interested in helping write an e-mail on [email protected]

Prekladátori potrební !!!

The Crims Crew hľadá nových prekladátorov, ktorí môžu preložiť hru do týchto jazykov: ruský, malajský, holandský, čínsky, nemecký. Ak máš záujem pomôcť napíš na e-mail [email protected]

DISCUSSION ABOUT TICKETS
    Got opinions about the number of nightlife tickets you recieve every day?
    Got ideas how to improve the tickets system?
    Share it with the rest of us here on the forum.

DISKUSIA O VSTUPENKÁCH

Pridaj svoj názor, aký počet vstupeniek do klubu by si chcel dostávať za deň.
    Dostal si nápad ako zlepšiť systém vstupeniek? Podeľ sa o to s nami tu na fóre . (v Angličtine)

Default Nové pravidlá a zdieľanie účtu

NEW RULES AND ACCOUNT SHARING

The rules have had some changes. Rule #4 have been completely rewritten to make it more clear. Its purpose is still the same but we've formulated it differently to avoid misunderstandings. Rule #6 has received an add on regarding political and religious statements. It's not our wish to censor our players thoughts, but discussions about these topics tends to get out of hand. This is a game and it's supposed to be fun, there's no need to bring real life issues into it.

We will, with immediate affect, stop supporting account sharing. What this means is that when a case is reported, if sufficient evidence points to account sharing, abuse will not deal with the case. Our plans are that from next round disallow account sharing. If you want to log in on someone else's account, or have them log on to yours, you will have to use the trusted relations option. The reason for this is to increase your security and to establish that cases are judged correctly when reported.

If you have views on the changes regarding account sharing, please share them with us here.

EDIT:
    I'd like to clarify what this purposed suggestion means. The part were we stop supporting account sharing was immediate and not actually a part of the suggestion.

From next round it will be forbidden to share accounts by any other means than trusted relations. This means that if you and someone else continuously log on to the same account, using the same username and password, that account can be punished.

NOVÉ PRAVIDLÁ A ZDIEĽANIE ÚČTU

Pravidlá prešli zmenami. Pravidlo #4 bolo kompletne zmenené tak, aby bolo viac prehľadné.
    Cieľ je ten istý ale sme ho sformovali inak aby sme sa vyhli nepochopeniu.
    Pravidla #6 bolo zmenené s ohľadom na politické a náboženské správy. Naším prianím nie je cenzurovať názory našich hráčov, ale diskusia o týchto témach nás donútila konať.
    Toto je hra a dúfame že bude zábavná, tak to nie je potrebné preniesť z reálneho života tu.

S okamžitou platnosťou prestávame podporovať zdieľanie účtu. Ak bude nahlásený nejaký prípad, a bude obsahovať znaky zdieľania účtu, tak Abuse Crew sa nebude zaoberať takýmto prípadom. Náš plán je, že od ďalšieho kola zakážeme zdieľať účet. Ak sa budeš chcieť prihlásiť na iný účet, alebo niekto sa prihlási na tvoj účet, tak budeš musieť použiť možnosť dôveryhodný účet. Dôvod tohto je zvýšenie tvojej bezpečnosti a upevnenie aby prípady boli vyriešené správne len čo budú nahlásené.

Ak máš názor na zmenu čo sa týka zdieľania účtu, prosím podeľ sa s ním s nami tu.

Úprava:
    Rád by som objasnil, čo je cieľom tohoto nápadu. Časť, kde prestávame podporovať zdieľanie účtu bola neodkladná a nieje v skutočnosti časťou návrhu.

Od ďalšieho kola bude zakázané zdieľať účty cez akékoľvek iné spôsoby než je dôveryhodný účet. Možnosť, že ty a niekto sa bude nepretržite prihlasovať na jeden účet, použitím rovnakého mena a hesla, tak účet môže byt penalizovaný.
    Last edited by sc0rp10n; 03-28-2008 at 01:54 PM.