Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13
  1. #1
    Guest

    Default FFS Folk Orka cheat

    folk orkar ha fusk på.. såg en killed med 500 resp dag 78 .. efter 15 minuter har han 7544 respekt.. hmm är det ett fusk?! FFS

  2. #2
    Guest

    Default

    kul att bli banned eller hur ffs

  3. #3

    Default Re: FFS Folk Orka cheat

    Quote Originally Posted by FurorTeutonicu
    folk orkar ha fusk på.. såg en killed med 500 resp dag 78 .. efter 15 minuter har han 7544 respekt.. hmm är det ett fusk?! FFS
    Finns flera sätt att öka så som jag kan komma på iallafall... att slå ett par ga tillsammans med något riktigt stort konto bland annat... glhf

  4. #4
    Guest

    Default

    men grabben hade inga gäng eller något.. han spelade bara och använde chatt.. jag försökte snacka med honom han svarade alldrig.. det är en real cheater ffs

  5. #5
    Guest

    Default

    Du tror vel inte at det e en rabbit Dom kan var ganske så tysta iblant

  6. #6
    Guest

    Default

    xxxolixxx..det kan hända att det är en rabbit.. det är lätt att ha cheat.. admin borde ändra thecrims tycker jag..inte för att jag menar något illa men..

  7. #7
    Guest

    Default

    xxxolixxx.. han hade cheat.. han snackade ej och han hade inget gäng.. han har nu 72444 respekt.. herre guud..hur faan kan man få sån respekt på 30 minuter.. admin gör något ått detta.. jag vet att ni gör allt ni kan..

  8. #8
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by FurorTeutonicu
    xxxolixxx.. han hade cheat.. han snackade ej och han hade inget gäng.. han har nu 72444 respekt.. herre guud..hur faan kan man få sån respekt på 30 minuter.. admin gör något ått detta.. jag vet att ni gör allt ni kan..
    Du behøver inte ha gång for å øka i stats, du kan gma dei upp med rabbits. å 74k resp e vel inte så mycke

  9. #9
    Guest

    Default tjoo

    ollix e en liten bratt =) hehe

  10. #10
    Guest

    Default

    precis, orka fusk...men en fråga bara: vad är en "rabbit"?

    (lite newbie på uttyck:P)

    och för övrigt tycker jag att 72444 respekt är mycket...

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •