Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 10 of 10
  1. #1

    Default Stamina och droger

    Hejsan, är ny på crims och det står att jag har bara 8 biljetter per dag, och jag har för lite stamina för att köpa gräs i "Langaren", måste man vänta så här hela tiden? Verkar ju lite konstigt isåfall, då tar det ju tjugofem år att komma nånstans.

  2. #2
    Guest

    Default Re: Stamina och droger

    Quote Originally Posted by hiido
    Hejsan, är ny på crims och det står att jag har bara 8 biljetter per dag, och jag har för lite stamina för att köpa gräs i "Langaren", måste man vänta så här hela tiden? Verkar ju lite konstigt isåfall, då tar det ju tjugofem år att komma nånstans.
    8 räcker o blir över enligt mej iaf. hos langaren köper du bara droger om du har eget rave/nattklubb, annrs måste du knarka på andras rave/nattklubb.
    har du testat att köpa metadon på sjukan? kan vara bra ibland då man vänjer sej vid dogerna o inte får lika mycket stamina/enhet.
    tar ett tag innan man kommer in i spelat o lär sej men sen kommer du inte ha några större problem med detta! lycka till

  3. #3

    Default Re: Stamina och droger

    Om jag har egen langning, kan jag skapa egna biljetter till mig själv då? Alltså kan jag köra på hur mycket som helst om jag har egna enhets plantor dvs ex marijuana? Jag vet att man kan använda sig av gängstötar och använder metadon för bättre effekt etc, men har ingen direkt kompis som spelar detta mer än mig, någon som kan ge en liten beskrivning hur man får respekt och sånt isåfall?

    Alltså en liten kort förklaring om hur spelet fungerar och hur man tar sig upp i respekt för att kunna göra "större" uppdrag.

    om någon har tid så klart, skulle vara hemskt tacksam..


    Tack på förhand

  4. #4
    Guest

    Default Re: Stamina och droger

    Quote Originally Posted by hiido
    Om jag har egen langning, kan jag skapa egna biljetter till mig själv då? Alltså kan jag köra på hur mycket som helst om jag har egna enhets plantor dvs ex marijuana? Jag vet att man kan använda sig av gängstötar och använder metadon för bättre effekt etc, men har ingen direkt kompis som spelar detta mer än mig, någon som kan ge en liten beskrivning hur man får respekt och sånt isåfall?

    Alltså en liten kort förklaring om hur spelet fungerar och hur man tar sig upp i respekt för att kunna göra "större" uppdrag.

    om någon har tid så klart, skulle vara hemskt tacksam..


    Tack på förhand
    antalet biljetter kan man inte göra något åt.. eget rave/nattklubb kan jag rekomendera att du har då det är säkrare (mindre besökande) risken för att man blir misshandlad minskar.

    finns olika sidor som räknar ut vilka stötar du klarar av tex http://www.thecrims.cz/kalkulacka.php ,, men lita inte på den till 100% , ha alltid mer stats än den rekomenderar.

    specifisera dina frågor lite bättre så ska jag försöka svara så bra som möjligt på dom ifall ingen annan gör det. =) lycka till

  5. #5

    Default Re: Stamina och droger

    antalet biljetter kan man inte göra något åt.. eget rave/nattklubb kan jag rekomendera att du har då det är säkrare (mindre besökande) risken för att man blir misshandlad minskar.

    finns olika sidor som räknar ut vilka stötar du klarar av tex http://www.thecrims.cz/kalkulacka.php ,, men lita inte på den till 100% , ha alltid mer stats än den rekomenderar.

    specifisera dina frågor lite bättre så ska jag försöka svara så bra som möjligt på dom ifall ingen annan gör det. =) lycka till[/quote]





    Okej, jo jag har egen nattklubb där jag har egna weedfält så jag odlar åt mig själv, jo har förstått att det går gå vidare i spelet utan biljetterna, jag funderade mer på att om det finns något så där snabbt sett att få mer respekt? För utan stötar finns det inte så mkt mer än att sköta sina företag och nattklubbar och kika runt på sidan, snacka lite med folk osv, om jag tex köper horor går jag ned i respekt är det bara för tillfället? Är det bra och ha dem bästa hororna? Har börjat förstå lite hur spelet fungerar, men fortfarande så undrar jag det som skrevs, hur jag får respekt utan stötar!

    Tack på förhand,, special thanks to bigHA

  6. #6
    Guest

    Default

    pengar = med respekt. 10.000 = 1 respekt. om du köper en hora kommer altså din respekt att minska, men det får du igen när du plockar ut pengarna igen. risken är att hororna dör när du plockar ut pengar, så om du satsar på en bra slut respekt vid rundans slut kan de vara bra o spara till sista dagen.
    lättaste sättet att få ihop mkt respekt är att göra gängstötar. stats ger också respekt, kan vara bra o skaffa sej ett par konton till o använda som dockor, altså konton som du slår på ditt main konto för att öka dina stats.

  7. #7
    Guest

    Default

    Tack mod-bigha...

  8. #8
    Guest

    Default

    Han har inget liv sniis

  9. #9
    Join Date
    May 2005
    Posts
    33

    Default

    Quote Originally Posted by MaRcus
    Han har inget liv sniis

    Säger han som leder swe

  10. #10
    Guest

    Default

    LOL =) skadar ju inte å avlasta mod-sniss ibland

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •