Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 4 of 4
    Guest

Default انا بخسرررررررررررررررررررررر ر

شاري حريم بحوالي 6 مليون كل مجمع الفلوس يموتو ليييييييييييييييييييه مال حررررررررررررام يا ريت حد يفهمني موضوع الحريم و ازاي احميهم من الموت و الطفشان هو انا مش مالي عينهم طيب و اللي ماتو خلاص الله لا يرحمهم طيب و اللي طفشو مش هيرجعو

Guest

Default Re: انا بخسررررررررررررررررررررر�

Quote Originally Posted by MAFIA20008
    شاري حريم بحوالي 6 مليون كل مجمع الفلوس يموتو ليييييييييييييييييييه مال حررررررررررررام يا ريت حد يفهمني موضوع الحريم و ازاي احميهم من الموت و الطفشان هو انا مش مالي عينهم طيب و اللي ماتو خلاص الله لا يرحمهم طيب و اللي طفشو مش هيرجعو
    بص ياسيدى
    _عشان تستفاد من الحريم لازم تسيبهم ينتجوا لاخر الروند
    _ انت خلاص ناوى تجمع يبقة تحول شخصيتك قمور قبليها بيومين لانو بيقدر يتحكم فيهم
    _اللى ماتوا الله يرحمهم وفلوسهم ضاعت
    _اللى هربوا برضوا نفس النظام
    _لما تيجى تيجمعى نشط اضعف الاسلحة واضعف الدروع
    _اياك تجمع فلوس الحريم وانت شخصية قتال قتلة
    بينى وبينك بقة ال6 مليون دى مش فلوس تسثمرهم فى حريم وفكك اساسا من موضوع الحريم لانوا فاشل ومش جايب هموا العب على المخدرات والسفن
    وصلت المعلومة

Guest

بص يا مان اولا حاجه مش تجمع الا فى اخر يوم فى الروند عشان تعرف تجيب منهم الا انت عاوزه
    تانى حاجه وانت بتجمع هات اقل اسلحه زى ما عشرى قالك تانى حاجه دول مش فلوس يامان عشان يجيبه ليك انتاج 3 حاجه لعشرى المزز بردك فيها شغل الروند ده

Guest

Quote Originally Posted by BeBaRS
    بص يا مان اولا حاجه مش تجمع الا فى اخر يوم فى الروند عشان تعرف تجيب منهم الا انت عاوزه
    تانى حاجه وانت بتجمع هات اقل اسلحه زى ما عشرى قالك تانى حاجه دول مش فلوس يامان عشان يجيبه ليك انتاج 3 حاجه لعشرى المزز بردك فيها شغل الروند ده
    ماشى يابيبرس ممكن تكون المزز ليها شغل الروند دة بس
    لازم تكون من اصحاب الرصيد