Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 27
  1. #1

    Default Varför har tc blitt så j... tråkigt!

    Är det bara jag som tycker så??

  2. #2
    Guest

    Default

    Äsch, det gnälls alltid när nått nytt kommit som kräver att man lär sig nått nytt å måste planera på nytt sätt... :P

    Det gamla vanliga med att alla är rädda för nyheter...

    För övrigt är det väl som vanligt? Kanske lite färre gamla goa snubbar?

  3. #3

    Default

    Nej det är inte det nya som är problemet sniis.
    Men det är nog som du säger det fattas roligt folk, och sammanhållning bland oss i swe .

    Är ju såååå roligt med gäng som har 3-5 riktiga spelare samt en milion dockor..

  4. #4
    Guest

    Default

    Haha värkar som vic tröttnat på rundan

  5. #5
    Guest

    Default

    hmm nu e jag här igen =))

    har inget emot att dom förändrar spelet, skulle bli tråkigt annrs
    men hur nybörjar vänligt är de nu? inte lätt för en helt ny spelare o fatta vafan h*n ska göra... ofta ingen större ide att fråga någon på plattan heller, ofta bara idiotsvar tillbaka. SKÄRPNING

  6. #6

    Default

    men på den andra sidan vem bryr sig vad den ena eller andra tycker , man spelar ju för sig själva endå ...

  7. #7
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by BigHA
    hmm nu e jag här igen =))

    har inget emot att dom förändrar spelet, skulle bli tråkigt annrs
    men hur nybörjar vänligt är de nu? inte lätt för en helt ny spelare o fatta vafan h*n ska göra... ofta ingen större ide att fråga någon på plattan heller, ofta bara idiotsvar tillbaka. SKÄRPNING
    lirar du bigha? :S

  8. #8
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by roteda
    Quote Originally Posted by BigHA
    hmm nu e jag här igen =))

    har inget emot att dom förändrar spelet, skulle bli tråkigt annrs
    men hur nybörjar vänligt är de nu? inte lätt för en helt ny spelare o fatta vafan h*n ska göra... ofta ingen större ide att fråga någon på plattan heller, ofta bara idiotsvar tillbaka. SKÄRPNING
    lirar du bigha? :S
    hehe nej :P

  9. #9
    Guest

    Default

    För min del kan TC bli tråkigt på två sätt:

    1. När man är ny och inte kommer nånvart.

    2. Efter 200 AC-stötar så blir det lite rutin över spelandet. Råna, råna, råna, ta droger, råna, råna, råna, ta droger igen, köp byggnader, osv.

    Nu är min erfarenhet begränsad, men det är trist att man antingen måste vara med i AC-gängen eller ha (som någon beskrev det) en miljon dockor att banka på för att hålla sig i toppen.

  10. #10
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by DarkWraith
    För min del kan TC bli tråkigt på två sätt:

    1. När man är ny och inte kommer nånvart.

    2. Efter 200 AC-stötar så blir det lite rutin över spelandet. Råna, råna, råna, ta droger, råna, råna, råna, ta droger igen, köp byggnader, osv.

    Nu är min erfarenhet begränsad, men det är trist att man antingen måste vara med i AC-gängen eller ha (som någon beskrev det) en miljon dockor att banka på för att hålla sig i toppen.
    håller inte med riktigt.. hålla sej i svenska toppen räcker de lira på halvfart en vecka för top 10 samla pengar hos horor/byggnader resten av rundan =))

    men vill tillägga att jag inte är världsbäst. och det vet jag om.

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •