Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 27
  1. #11
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by DarkWraith
    För min del kan TC bli tråkigt på två sätt:

    1. När man är ny och inte kommer nånvart.

    2. Efter 200 AC-stötar så blir det lite rutin över spelandet. Råna, råna, råna, ta droger, råna, råna, råna, ta droger igen, köp byggnader, osv.

    Nu är min erfarenhet begränsad, men det är trist att man antingen måste vara med i AC-gängen eller ha (som någon beskrev det) en miljon dockor att banka på för att hålla sig i toppen.
    Håller med dig ...


    svar till :


    1 , Ja iofs men det är ju så himla skön känsla och banka skiten ur

    dom .. Iställer skulle man get dom en ga .. SÅ DOM VANN ! Vad

    tycks om det ?


    2 Nu kommer ju FP&FK tillbaks och kanske nya vapenregler och

    då kommer det bli mer gemenskap i spelet tror jag .. WWI&FUROR

    24BECKS , RA osv kommer regera och i sverige TF4U utan

    TOKSTOLLEN för han kommer sitta och slicka rumäner i röven och

    be om få joina där


    @Bigha Hur kan du konstatera att hon snackar om sverige

    toppen och inte världtoppen ?

  2. #12
    Guest

    Default

    nej självklart vet jag inte om han pratar om svenska eller världs toppen :P men tycker ändå man borde vara i närheten av att vinna sverige innan man börjar snacka om att komma top 1-20 världen.. kan ju ha fel men tror inte att DarkWraith har potancial att vara där än. men vore självklart roligt om det vore så

    inget illa menat mot dej DarkWraith eller någon annan.. men dom som sitter o lirar ihop 10-20 mille i resp har inget liv PUNKT.

  3. #13
    Guest

    Default

    Haha *host* Loranga

  4. #14

    Default

    Som sagt tråkigt , men kan ffs inte sluta..
    kan ju hända någon runda är rolig vore jätte tråkigt och missa det

  5. #15
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by MaRcus
    Haha *host* Loranga
    FFS snacka inte skit om en göteborgare

  6. #16
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by BigHA
    kan ju ha fel men tror inte att DarkWraith har potancial att vara där än. men vore självklart roligt om det vore så

    inget illa menat mot dej DarkWraith eller någon annan.. men dom som sitter o lirar ihop 10-20 mille i resp har inget liv PUNKT.
    None taken! (har man inget liv så har man inte) Däremot skulle jag gärna se mer sätt att göra affärer på än nattklubbar och drogfabriker.

    Men den dan jag någonsin hamnar på världstoppen, då blir det ett hopp från balkongen för mig.

  7. #17
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by DarkWraith
    Quote Originally Posted by BigHA
    kan ju ha fel men tror inte att DarkWraith har potancial att vara där än. men vore självklart roligt om det vore så

    inget illa menat mot dej DarkWraith eller någon annan.. men dom som sitter o lirar ihop 10-20 mille i resp har inget liv PUNKT.
    None taken! (har man inget liv så har man inte) Däremot skulle jag gärna se mer sätt att göra affärer på än nattklubbar och drogfabriker.

    Men den dan jag någonsin hamnar på världstoppen, då blir det ett hopp från balkongen för mig.

    HAHAHA , det hade varigt kul och se villken våning bor du på ?

  8. #18
    Guest

    Default

    sluta vara så j*vla kaxig markus äter upp dej om du inte passar dej hehe

  9. #19

    Default

    ha ha marcus kan ju vara lugn och vara kaxig han har ju flytt till grekland ju

  10. #20
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by viciousnightmare
    ha ha marcus kan ju vara lugn och vara kaxig han har ju flytt till grekland ju
    hmm va hjälper de o gömma sej i grekland med ett luftkonto.. jag hittar honom om jag blir hungrig

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •