Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 27 of 27
  1. #21
    Guest

    Default

    Hahahaha , Kan inte sluta garva åt er


    Vadå luftkonto äger väll så kör ju du och jag är din förebild ?

    xaxaxa P)

  2. #22

    Default

    Marcus

    ;*

  3. #23
    Guest

    Default

    jepp hungrig på luft..

  4. #24
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by MaRcus
    HAHAHA , det hade varigt kul och se villken våning bor du på ?
    Åh, några våningar upp är det nog. Fullt tillräckligt för pröva sina vingar.

    Du måste givetvis stå helt stilla nedanför så du ser hela spektaklet.

  5. #25
    Guest

    Default

    hehe, marcus dillar om att fp/fk kommer ge mer gemenskap det enda som kommer hända är att vinnaren kommer få en SJUUUUUUUUUUUUK jävla respekt. det kommer komma en massa buggar, crew vet inget om vad som händer så de kommer börja banna folk när de tycker att 75 fk acc på 2 spelare är mycket, brassarna kommer säkert med lite fina bottar.. visst det är mycket med 75 fk acc, men det är fullt möjligt om man bara lägger ner tid.. sen är det bara råna ihop sjuka summor och efter det mjölka.. jag tycker inte att detta låter roligt alls..

    och gemenskapen blir väll inte bättre för att man får mer pengar för rånen? alla smarta/ingetsomhelstliv spelare kommer skaffa egna fk gäng så enkelt är det!

  6. #26
    Guest

    Default

    Du har både rätt och fel tror jag .. Om man kolla gängstatestiken dag 60 kommer RA&EGY gäng och något "fake" furor vara i topp.


    Du har rätt & fel enligt mig .

  7. #27
    Guest

    Default

    Jag tror inte att de som siktar på att vinna detta kommer att vara med i gäng.. Tror inte att de tycker att det är värt o riskera att bli mjölkad bara för att få stöta fk stötar som ger 80% av vad de borde göra för att 25 pers sitter o joinar stötarna..

    Men visst egy killarna kommer säkert fixa ett gäng som heter furor. Och ra kanske skapar gäng med, men jag tror nog inte att de låter mer än vad som krävs för fk vara med..

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •