Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 29 of 29
    Guest

Quote Originally Posted by BeBaRS
    رغم انى متخانق مع محمود اخر مره كلمته بس كلمه صح فى غرورك
    بس لو نكلم يا محمود على الا عمله انت مش عملت لو جبت خامس عالم زيه اتكلم
    محدش يزعل منى انا وقفت مع ده حبه وده حبه

على الرغم ان احنا تيم وكل واحد بيلعب لوحده ولكن احنا اصحاب واهل ومعنا انك تقول كلمة زى دى اكيد انت مش فاهم معناها احنا ما عملناش زى ناس ما بنصدق العصابة المصرية تتعمل ونتعاون معا خولات علشان نضرب بيه العصابة ولا عمرنا لعبنا ببج ولكن اكتشفنا واحد وبلغنا ولا عمرنا بنصاحب حد علشان مصلحة وان كنت عايز تشوف مين بيعرف يلعب ومين ما بيعرفش اعمل علاقة الروند اللى جاى فى اى وقت انت تحدده مع اى يوزر من يوزراتنا وانت تعرف سلام

Guest

Quote Originally Posted by 7alala
    ana 3n nafsy hastna MaHmoudxDied w ashof haye3mel eh lwa7do men 3'er mosa3det 7ad.
    beltawfee2 b2a.

لما محمود او اى حد من التيم يجى يقولك ساعدنى ابقى قولو لا ودايما بشوفك بتستنى ناس تطلع مركز ما تفرجنا انت من غير مساعدات هتعمل ايه ولا بمساعدات ادينا هنشوف

Guest

على فكرة يا عم محمود معظم الناس اللى بيلعبوا مبيحبوش فكرة التيم لان غالبا بتنتهى بخيانة التيم لبعضة ذى اللى حصل الروند دة كلو حلب فى بعضة بس علشان يوزر عربى يطلع بين الاوائل لازم نعمل كدة علشان كل الاوروبين بيعملوا كدة هسالك سؤ ال واحد انت عمرك شفت يوزر من اوائل العالم لوحدة من اخر 3 روندات مثلا

وعلى فكرة اللى كانوا بيلعبوا فى يوزر ايجى بور كانوا تقريبا 15 واحد انما يوزر اويمبك كانوا حاولى 30 او 40

Guest

Default Re: للمحترفين فقط

Quote Originally Posted by kfssma
    بدون مقدمات
    انا و37 يوسر بتوعى
    هعلى بيهم الاول على مصر
    بمجرد وصول السفينة الجاية وبيع مخدراتكم
    او اى حد يثبت انة على قدرة تنافسية عالية
    أو اى حد يحددوة المشرفين وخصوصا

Generozo

انت لو احتجت اى مساعدة فى اى وقت قولنا واحنا هنعمل اللى هيقدرنا عليه ربنا وما تاخدش بكلام حد ما فيش اى واحد فى اللعبة دى اسمو لعيب فى حاجة ابتقول العب احسن هتبقى الافضل ولكن اللعبة دى مش ملاكى دى للى يلعب وربنا يوفقك

Quote Originally Posted by hamdixdied
    انت لو احتجت اى مساعدة فى اى وقت قولنا واحنا هنعمل اللى هيقدرنا عليه ربنا وما تاخدش بكلام حد ما فيش اى واحد فى اللعبة دى اسمو لعيب فى حاجة ابتقول العب احسن هتبقى الافضل ولكن اللعبة دى مش ملاكى دى للى يلعب وربنا يوفقك

طبعا عندك حق .. الأفضل فى اللعبه هو الأعلى عطاءا فى اللعب .. و مش ملاكى على أى حد .
    كلامك مظبوط و الدليل على كدا إنى أوقات كتير بقول .. هاتلى 20 لاعب بس بيحبوا كريمز و مخهم مفتوح ووقتهم كمان مفتوح للعبه .. و أما أخد بيهم أول عالم مرتاح جدا عن التانى او التالت .. دا معناه ان كريمز دلوقتى بقت عطاء اكتر منها مهاره و اللى حيتعب اكتر هو اللى حيكسب .مع إعطاء بردوا جزء فى المكسب لتشغيل الدماغ .

لكن واضح إنك حضرتك مخدتش بالك بردوا إن الأخ صاحب الموضوع بيعرض حاجته علشان يساعد الناس .. مش مستنى مساعده من حد .

إنتوا بتضربوا ايه .. فى ناس كتير مش فاهمه اساس الموضوع ليه كدا ؟؟

بالتوفيق يا شباب

Guest

Quote Originally Posted by sanadoosino3
    على فكرة يا عم محمود معظم الناس اللى بيلعبوا مبيحبوش فكرة التيم لان غالبا بتنتهى بخيانة التيم لبعضة ذى اللى حصل الروند دة كلو حلب فى بعضة بس علشان يوزر عربى يطلع بين الاوائل لازم نعمل كدة علشان كل الاوروبين بيعملوا كدة هسالك سؤ ال واحد انت عمرك شفت يوزر من اوائل العالم لوحدة من اخر 3 روندات مثلا

وعلى فكرة اللى كانوا بيلعبوا فى يوزر ايجى بور كانوا تقريبا 15 واحد انما يوزر اويمبك كانوا حاولى 30 او 40

اولا انا حمدى وثانيا لما كل واحد يلعب لوحدوا وتساعدو بعض فى الاخر ده افضل لانك لما تلعبوا مع بعض كله هيعتمد على بعضوا واخيرا احنا فى انتظارك وفى انتظار اى حد نازل

Guest

[quote="Generozo"]
    [size=5]
    طبعا عندك حق .. الأفضل فى اللعبه هو الأعلى عطاءا فى اللعب .. و مش ملاكى على أى حد .
    كلامك مظبوط و الدليل على كدا إنى أوقات كتير بقول .. هاتلى 20 لاعب بس بيحبوا كريمز و مخهم مفتوح ووقتهم كمان مفتوح للعبه .. و أما أخد بيهم أول عالم مرتاح جدا عن التانى او التالت .. دا معناه ان كريمز دلوقتى بقت عطاء اكتر منها مهاره و اللى حيتعب اكتر هو اللى حيكسب .مع إعطاء بردوا جزء فى المكسب لتشغيل الدماغ .

لكن واضح إنك حضرتك مخدتش بالك بردوا إن الأخ صاحب الموضوع بيعرض حاجته علشان يساعد الناس .. مش مستنى مساعده من حد .

إنتوا بتضربوا ايه .. فى ناس كتير مش فاهمه اساس الموضوع ليه كدا ؟؟

بالتوفيق يا شبابانا فاهم كويس اللى بتقال الظاهر انت اللى ما فهمتنيش انا كنت برد على واحد تانى

Guest

Quote Originally Posted by sanadoosino3

اولا انا حمدى وثانيا لما كل واحد يلعب لوحدوا وتساعدو بعض فى الاخر ده افضل لانك لما تلعبوا مع بعض كله هيعتمد على بعضوا واخيرا احنا فى انتظارك وفى انتظار اى حد نازل
    طيب دى وجهة نظرك بس لما تكون عايز تاخد اول عالم حاليا لا يمكن تعملها لوحدك او تتعاون مع حد فى الاخر فلازم تيم من الاول للاخر دة لو عايز تعمل حاجة حلوة وبعدين جينورزو قال ان الموضوع دة للراجل عايز يتبرع بيوزراتة احنا دخلنا فى حوار تانى خالص

ملحوظة رفيعة
    انا مكنتش بكلم عليك يا حمدى باشا انا كنت بكلم على mahmoudxdied

يا عم hamdixdied
    إزاى بس انت مكنتش بتكلم صاحب الموضوع وانت جايب إقتباس لكلامه .. صلى ع النبى .. الموضوع إتعرف اهو خلاص و متشكرين على عرضك للمساعده

طيب علشان كدا كلها مبقتش بتكلم بعض .. يبقى نقفل على الموضوع دا احسن .. الراجل صاحب الموضوع اهو بيعلن تبرعه للاكونت لأى يوزر بينافس .

متشكرين يا عم على المصريه و الوطنيه دى .. بحييك عليها فعلا
    لكن الموضوع حيقلب بعراك جوا

بالتوفيق