Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Guest

    Default Nya regler om Emailbyte!

    På svenska i korthet: Du kommer inte längre byta email till ett konto. Se till att ingen kan lösen till ditt konto elller email. Eller så får du starta ett nytt konto.

    THE ABILITY TO CHANGE EMAILS

    All players should be aware that from the start of next round we won't allow email addresses to be changed. This is a security measure as we state in our rules that an account is identified by who's in control over the email the account is registered to. There have been cases with stolen/shared emails where accounts have had an owner switch which the old owner didn't intend to happen.For the protection of players we've chosen to disable the feature of changing emails.

    This would be a good time to change emails to stable providers for those who fear they might lose access to their current email in the future.

    Please remeber never to share email accounts or passwords. It's your obligation to keep your email safe and we take no responsibility for hacked emails, nor will we change emails in those cases.

  2. #2
    Guest

    Default Hjälp?

    Hur gör jag så att min epostadress inte syns på pressen?

  3. #3

    Default

    Det är bara du själv som ser email-adressen som ditt konto är registrerat på. Ingen annan ser den.

    Den är där för att du skall komma ihåg vilken mail du skall använda för att tex byta lösenord etc

  4. #4
    Guest

    Default

    jag har glömt lösen till mitt mail som jag registrerade med, ja skapade konto för flera år sen o har kört efter ganska lång tid, ja vill ändra lösen..hur ska ja göra nu när jag inte kan lösen till det mail som ja skapade min konto med?

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Det är tyvärr omöjligt att få tillbaka sitt konto om man inte har kontroll över den email som det registrerades med. Du får helt enkelt skapa ett nytt konto.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  6. #6
    Guest

    Default

    Mitt gamla acc "Saints" har den som nicknamn nu.. Min email till den verkar ha försvunnit så jag kan inte skicka att jag glömt lösenordet :P finns det någon möjlighet att jag kan få dens ID och registreringsdatum till mitt nuvarande acc? har sett att folk fört över medaljer osv till sina nuvarande acc från andra acc så undrar bara

  7. #7
    Guest

    Default

    Sen undrar jag om ni kan radera medaljen "I survived round 54" på min profil? lirande inte ens den rundan och den ser ut som en jävla snutbricka :P

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •