Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 6 of 6 FirstFirst ... 456
Results 51 to 57 of 57

ba3d eznak e7faz 7a2ak, el mwdo3 msh mestahel ta5od ban 3shano.
    ehda keda w kbar dema3'ak w lma yeegi ely maskeen el montada nshof haye3melo eh.
    .-=[ TheCrims FIRST Bot HunTeR ]=-.
    What doesn't kill you, It makes you STRONGER.
    Success is like being pregnant. Everybody congratulates you, but nobody knows how many times you got ****ed up !

Guest

Quote Originally Posted by 7alala
    ba3d eznak e7faz 7a2ak, el mwdo3 msh mestahel ta5od ban 3shano.
    ehda keda w kbar dema3'ak w lma yeegi ely maskeen el montada nshof haye3melo eh.
    ماشى يا حلالا بس انت شفت مين اللى بدا بالغلط وانا كنت ساعتها اساسا مش طالبة معايا حد بيتنظر بس عموما انا اسف

اولا
    يا افيونه احب اقـولك انت مش محتاج تحط موضوع شعراوي يطول لان اعتقد ان كلامه واضح وهو يسب السعودية الا إذا كنت ما تعرفش تقرا يا افيونه
    ليه يا افيونه تطول موضوعه انـت ترضى حد يسب مصر الي انـت فيها ؟؟!إذا كنت ما ترضى احنا كمان ما نرضى

ثانين
    انا قريت مشكلة XXAFLXX
    اعتقد مو صعبه عليك يا افيونه تفحص الاي بي تبع اليوزر لان انا اول ماسجلت في اللعبة دي اقول في رسالة الاميل احنا مسيطرين على الوضع لاتعمل حاقه غلط والموضوع ده يقول كلام غير لان المشرف عارف الكلام الواضع
    ويعرف يقرا ويعرف يطلع الاي بي ويعرف مين الي بدأ على الثاني ومين مستحق الطرد ولا ليه عيونك مشرف يا افيونه علشانك لما تقول حاقه هي هي يعني من الاخير مش عاوز تأخذ من الناس الكلام وانت عندك كل حاقه وواضحه كل حاقه ادامك ولا انت نسيت

فا شوف الموضوع يا افيونه احسن ما يطول والناس مهما قالت مس راح يعجبها الكلام والي راح تعمله انت راح يعجب الكل وانا اتحداء احد يرد عليك يا افيونه
    يعني باختصار الاخ شعراوي يسب السعوودية والاخ العسل
    DRCOLA
    يحط فيها بتاع سرقة وتظليل

واعتقد ان كل شي واضح يا افيونه

Guest

sh3b b72 rbna bedan

w el forum dh mashy 3la 7al sh3ro b2alo kteer

w mashyeen bel msal ely by2ool en 3'ab el moshref ebdna ya bdan

Guest

Quote Originally Posted by Robertinhooo97
    اولا
    يا افيونه احب اقـولك انت مش محتاج تحط موضوع شعراوي يطول لان اعتقد ان كلامه واضح وهو يسب السعودية الا إذا كنت ما تعرفش تقرا يا افيونه
    ليه يا افيونه تطول موضوعه انـت ترضى حد يسب مصر الي انـت فيها ؟؟!إذا كنت ما ترضى احنا كمان ما نرضى

ثانين
    انا قريت مشكلة XXAFLXX
    اعتقد مو صعبه عليك يا افيونه تفحص الاي بي تبع اليوزر لان انا اول ماسجلت في اللعبة دي اقول في رسالة الاميل احنا مسيطرين على الوضع لاتعمل حاقه غلط والموضوع ده يقول كلام غير لان المشرف عارف الكلام الواضع
    ويعرف يقرا ويعرف يطلع الاي بي ويعرف مين الي بدأ على الثاني ومين مستحق الطرد ولا ليه عيونك مشرف يا افيونه علشانك لما تقول حاقه هي هي يعني من الاخير مش عاوز تأخذ من الناس الكلام وانت عندك كل حاقه وواضحه كل حاقه ادامك ولا انت نسيت

فا شوف الموضوع يا افيونه احسن ما يطول والناس مهما قالت مس راح يعجبها الكلام والي راح تعمله انت راح يعجب الكل وانا اتحداء احد يرد عليك يا افيونه
    يعني باختصار الاخ شعراوي يسب السعوودية والاخ العسل
    DRCOLA
    يحط فيها بتاع سرقة وتظليل

واعتقد ان كل شي واضح يا افيونه

ويعملو تشك اي بي ليك انتا كمان لانك كونت بتسب مصر لما كان السعراوي بيشتم في السعوديه
    يعني انتا كمان لازم تاخد باند لانك كونت بتشتم سعراوي بس بيوزر مش اساسي

Robertinhooo97 = AFL

أولا : إحنا بنقدر نعرف مين كتب إيه فى الشات .. زى بالظبط بنعرف دخلت أى خماره و هجمت على مين و بعت إيه و خسرت قد ايه .. و بعت مخدرات قد ايه .. وكتبت فى الشات امتى .

كل المعلومات اللى فاتت دى إحنا نقدر نعرفها .. بالتالى كون إن أفيونا جايب الكلام دا يعنى هو عارف هو بيعمل إيه .

لازم تفهموا ان الحظر بيبقى على السب للدين .. أو السب للدول .
    يعنى مثال : يلعن دين الرومانين او البرازيلين او اى نصيبه .. معناها انه بيغلط فى بلد معينه .. يستاهل عليها الحظر .

دا غير طبعا سب الدين للأشخاص .. دا كمان يتعاقب عليه الشخص اللى شتم

طيب يعنى أفيونه عارف هو بيعمل ايه مش بيعمل بان و خلاص زى ما فى البعض قال + إحنا عارفين كل اللى بيتم بمجرد اننا نحط الأى دى بتاعه .. بنعرف كل اللى عمله .. من أول ما فتح اليوزر لحد ما يعمل خروج

ثانيا : إحنا مش بنفضل ناس على ناس .. البرنت سكرين .. بتثبت حقك و بتثبت للى غلط فيك انه غلطان علشان مش يجى خنا و يتظلم .. بالتالى اى تلميح من أى شخص حيقول اننا بنفاضل او بنعرص او ايا كان الأسم .. انا مش حسمح بيه نهائى لأن دا يعتبر إهانه لينا كمشرفين

ثالثا : أتمنى اننا نتعامل مع بعض بأسلوب حضارى قبل كدا .. لازم تفهموا ان دلوقتى فى الزمن اللى إحنا فيه دا .. محدش عويل فى حد .. يعنى لو شتمتنى حشتمك ولو سبتلى حسبلك .. طب و الحل إيه .. الحل ساعتها اننا نفكنا من زفارة اللسان علشان كلنا اكيد بنعرف نغلط فى بعض .. لكن للأسف مش بنعرف نحترم بعض

يا رب نحترم نفسنا بقى .. اللى عنده اى تقرير .. فى موضوع مخصص لدا .. يا ريت نبقى عمليين شويه .. مش مجرد بقااااق مفتوحه و بس .. الكلام أو التقارير بالأثباتات مش بالشتيمه او بالحلفان

بالنسبه للشات اللى حصل دا كان فعلا شات كريمز .. يعنى مش شات ياهو ولا اى حاجه من اللى انتوا عليها .. لأننا عرفنا من خلال ال لووج بتاعة الأخ اللى شتم .

اتمنى تفهموا كلامى دا كويس

Quote Originally Posted by Dracola
    بس الي كشف ان العملية مفبركه ا
    الهجوم العنيف على المنظمين وده دليل ان اليوزر مش صاحبه الاساسي الي بيتكلم بيه
    وافيونه زي عوايده بدون اي تشغيلة دماغ باند
    بالتوفيق يارجاله
    ممم شكراً على وصفي بالبهيم
    حبيبي انا مش كل تقرير شات هشوفلو اي بي مين دخل بيه انا كل اللي بعملوا بفتح اليوزر اعمل تشيك على الشات بتاعه لقيت الكلام ده بطرد ما لقيتش مبطردش
    وانا ايش عارفني انو اي بي غريب من سيبر مثلا
    شغلوا مخكم شوية
    لو مسروق اليوزر بتاعك اهلا وسهلا قدم تقرير وهنشوف الموضوع ده مع بعض لكن مش بعد ما تنطرد ترجع وتقول مش انا اللي كاتب الكلام ده
    انا لانا بألًّلف ولا جايب حاجة من عندي انا واحد صحاب اللعبة ادوله خاصية يفتح ويعمل كشف
    مش بصدق غير اللي قدامي البشر ممكن يكذبوا ديه لا
    دي ارقام انا ببص فيها ومش من مصلحتي اطرد واحد بالهبل او العبط
    انا بخالف قوانين اللعبة عشان لما بشوف واحد بيشتم بديله طرد دايم
    ده المفروض انا لا ان بخده على الهادي وبدي يومين بس
    واحد متقدم فيه سطر شتيمة
    والاقي زبلين سطر غيرها يبقي حرام عليا لو سبته
    ياريت اسلوبنا مع بعض يبقي احسن من كده
    والاخوة المحامين عن الشعرواي
    مش عارف اقول ايه بس
    يا جدعان دي مش ميلودي تريكس هتاخد جايزة لما تقول
    حـــــمامــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــة
    كلامكم مش هيلغي الحقايق بان اليوزر ده شتم