Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 7 of 7

Arrow سؤال فى سرقات العصابه

ممكن اعرف *اجه عن سرقات العصابه واكون مسكور جدا ليكم
    انا دلوقتى عايز اعرف *اجه
    لو انا معايه 10 يوزر بسرق بيهم كابون وكل سرقه مثلا بتجيب مليون لكل وا*د
    وبعد كده زودت عليهم 4 كمان يعنى بقوا 14 يوزر هل برده لما اجى اسرق هاخد لكل وا*د مليون ولا المكسب هيقل
    ياريت اعرف الموضوع م*يرنى جدا
    وياريت لو الفلوس هتقل تقولى اعمل ايه علسان اسرق والفلوس ماتقلس
    ومشكووووووووووور لمجهودك.

Guest

بالنسبه للسرقه موضوع الفلوس ده فالاصل عشوائي بس لما العدد يكتر الفلوس فالغالب بتقل وده الطبيقي لان السرقه كانت بتتوزع علي 10 مابالك بقي لما تتوزع نفس السرقه علي 14

لو عدد الاعضاء اللى م*تاجاها السرقه مثلا .. 6

و جيت انت دخلت فى السرقه 8 او 7 افراد .. المكسب اللى *يجى لكل فرد من اللى اشتركوا فى العمليه دى .. اقل من المكسب بتاع الـ 6 اعضاء اللى اشتركوا فى العمليه اللى فاتت

بالظبط زى البرتقاله اللى بتتقسم بالتساوى على 6 افراد .. لو دخلت افراد جداد مع ال6 عشان ياكلوا من نفس البرتقاله .. الكميه *تقل على الكل من اول و جديد .

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

طيب انا عايز اعرف سرقه الملك فاروق بتجيب من كام لى كام والاهرامات بتجيب كام

طيب لو ا نا كملت بيهم كابون وسرقه بالــ14 يوزر كابون وبعد كده وصلتهم ملك فاروق وسرقته هيكون كده ا*لى ولا ايه رايكم

طيب انا دلوقتى لو سرقت بالـــ10 يوزر كابون وكل وا*د خد 4 قوه وبعد كده دخلت عليهم اربعه يعنى 14 يوزر هل برده كل وا*د هياخد 4 ولا هتتقسم هيا كمان

لو سم*ت .. ابقى إعمل تعديل لردك و اكتب فيه الزياده اللى انت عايزها .. مش لازم كل الردود دى

عموما لو تصف*ت المنتدى العربى كويس .. *تلاقى إجابه لسؤالك على موضوع القصر بيجيب كام

دا غير ان دلوقتى الفلوس اللى بتيجى من السرقات الجماعيه قلت شويه .. علشان كدا دلوقتى م*دش يعرف نظام فلوسها ايه

باقى أسئلتك دى افكار و خطط لاعبين و لكل وا*د طريقته .. انت شوف اللى انسبلك ايه و اعمله

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew