Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 9 of 9
    Guest

Default لو سمحتم حل

انا عندى سؤال
    انا نسيت باس ورد يوزر ومش فاكر اميله وعايز اعرف اسم اميله بس علشان اجيب الباس بتاعه اعمل ايه؟
    شكرا لحسن الاستماع

طيب اليوزر دا بقاله كام روند مش بيتفتح .. ؟

لو اليوزر بتاعك اللى انت ناسى عنه كل حاجه دا .. بقاله اكتر من روند مش بيتفتح اصلا .. ساعتها هو حيكون راح عليك اصلا و حيتعمله حذف من البيانات .. و ممكن تعمل اسم جديد بنفس الأسم القديم

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

طيب امتى تتحذف يا كيمو انا ديما اشوف ناس ليهم 5 شهور مدخلوش اللعبة بس يوزراتهم لسى موجودة :-d
    Last edited by d20001; 03-25-2008 at 07:10 AM.
    round 28.....

Guest

يا كيمو انا فاتح كل يوزاتى ورابتسات فى اول الروند ده رغم انى مش هالعب بس علشان مش يتقفلوا زى ما بتقول بس والله اليوزر ده اللى باسه ضاع مهم لان فيه كل رصيدى

طيب هاتلنا الأى دى بتاع اليوزر اللى مش فاكر عنه اى حاجه .. و استاذ افيونه بيه .. حيجيبلك الميل اللى مربوط عليه .. و ملناش دعوه بأكتر من كدا

لأن طبعا احنا مش بناخد أو بنقول باسوردات لحد .. بالتالى كل اللى نفدر نعمله .. و الله اعلم كمان ان افيونه يقدر يساعدك فى الحوار دا أو لأ

بالنسبه للمده اللى بيتحذف فيها اليوزر .. المفروض اللى قايلين عليه المنظمين .. ان بعد دورتين .. اليوزر بيتلغى .. لكن الكلام دا بينطبق على يوزرات و يوزرات تانيه لأ

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Guest

Id: 7569129

اشكرك يا كيمو انت والباشا افيونه لتعغاونكم فى حل مشاكل الشعوب

Guest

يا لعيب كريمز بص لو اليوزر دا بقالوه روند مش مفتوح يبقي راحت عليك و لو عايز تعمل واحد تاني بنفس الاسم ممكن تعمل واحد و بالتوفيق انشاء الله

Guest

Quote Originally Posted by MrB4Kr View Post
    يا لعيب كريمز بص لو اليوزر دا بقالوه روند مش مفتوح يبقي راحت عليك و لو عايز تعمل واحد تاني بنفس الاسم ممكن تعمل واحد و بالتوفيق انشاء الله
    يالعيب كريمز بص انت لو تعبت نفسك وقرات التوبيك هتلا قى انى قوبت فتحته فى اول الروند ده وانا مش محتاجه علشان اسمه انا محتاج الرصيد الللى فيه وهتلاقى كيمو طلب الايدى وانا جبته
    وبالتوفيق انشاء الله

Quote Originally Posted by EgyDevils View Post
    Id: 7569129

اشكرك يا كيمو انت والباشا افيونه لتعغاونكم فى حل مشاكل الشعوب
    ان شاء الله افيونه حيبعتلك الأيميل اللى مربوط بيه اليوزر دا عن طريق رساله خاصه فى المنتدى .. و طبعا احنا مش بندى باسوردات لحد .. و كمان مش بناخد او بنطلب باسوردات من حد

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew