Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13
    Guest

Angry الحقونى يا ادمن انا معرفش اية اللى حصل دة فضيحة للعبة

دلوقتى يا جماعة انا دخلت اسرق للربتس بتوعى مخزن ادوية وهما اصلا بيسرقوا ودخلت معاهم اليوزر الاساسى عشان كنت محتاج فلوس سرقت مخزم ادوية والسرقة نجحت ونص العصابة اتسجنت قولت مش مشكلة عادى خرجت اليوزرات اللى اتسجنت وسرقت تانى نص العصابة اتسجنت رغم ان السرقة نجت روحت سارق استيفن يمكن الربتس مش جايب مخزن السرقة نجحت ونص اليوزرات تانى اتسجنوا ............ انا بالنسبة لية كل دة مش مشكلة المشكلة الاكبر انا اليوزر بتااعى الاساااااااااااااااسى قبل ما يدخل العصابة كان قوة 16000 والادمن يتاكدوا بطريقتهم من الحكاية دة المهم بعد ما اليوزرات اتسجنت يجى 3 مرات او اربعة ببص لقيت اليوزر الاساسى بتاعى قوة بقت 13700

Afuna yet2aked men el klam da men el logs..w lw klam el ragel da s7ee7 ybala3' ebichuman 3shan yrga3 lel ragel da ely ra7.
    .-=[ TheCrims FIRST Bot HunTeR ]=-.
    What doesn't kill you, It makes you STRONGER.
    Success is like being pregnant. Everybody congratulates you, but nobody knows how many times you got ****ed up !

Guest

Wink

Quote Originally Posted by 7alala View Post
    Afuna yet2aked men el klam da men el logs..w lw klam el ragel da s7ee7 ybala3' ebichuman 3shan yrga3 lel ragel da ely ra7.

منور يا كبير

طب عايز اي ديز و امتي حصل الكلام ده
    I should be banned!

Guest

Default يا دكتور حالا طب انا اعمل اية دلوقتى

انا من وقت ما وانا شغال سرقة واليوزر اتحلب وانا ولا لية نفس افتح اليوزر ولا الربتس وانا عايز اتكلم معاك او مع افيونة مش عارف اكلم حد منكم وانا عايز حل للموضوع دة والحكاية دة حصلت امبارح اليوم موافق 25 /3 الساعة 7بليل

Guest

وياريت يا دكتور حالا تشوفلى حل للمشكلة دة ضرورى عشان الحق اعمل اى حاجة الروند دة عشان انا بجد كدة ممكن ابطل العب اللعبة دة تانى

Guest

ولو كدة انا ايميلى على الياهو adrianoo_oo او كلمنى على الاسكاى بى نفس الايميل بالله عليك يا ادمن عشان انا محتاج اكمل الروند دة

ya3am Allah yekremak..Afuna 2alak hayshoof el logs w ybos 3la el mwdoo3.
    bas tab3an howa me7tag el ID number bta3 el main w el rabbits bto3ak...ya3ni ID kol account eshtarak aw et2athar be el bug de.
    da matloob 3shan ye2dar yshoof el logs bta3et el game w y7aded men el sbab fe ely 7sal da.
    Mal7oza: Afuna w Generozo homa ely maskeen el masla7a now..a5od m2adeha help bas homa el official crew.
    .-=[ TheCrims FIRST Bot HunTeR ]=-.
    What doesn't kill you, It makes you STRONGER.
    Success is like being pregnant. Everybody congratulates you, but nobody knows how many times you got ****ed up !

Guest

طب اوكى يا دكتور حالا انا موافق بس اديلوا اليوزر بتاعى ازاى ما انا عايز اكلمة ولو سمحت افتح الياهو او الهوت بتاعك عشان اكلمك

Guest

Angry منورين يامعلمين

الموضوع ده معرف يابوب واللعبه باظت من زمان واانا عارف مش عارف اخترقات ولا ايه انا اتسجنت قبل كده وخسرت 5000 قوه يعنى احا بالاوى بس مش مهم انا نفضت للعبه بس لما اتسجنت كنت بسرق وانا مسجون وربنا وكنت بهاجم ناس فى الخمارات وانا مسجون والله ا وكان لما حد اكبر منى يهاجم كان يقلوله فى السجن اللعبه باظت ياجماعه ههههههههههه
    احـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــا