Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Quote Originally Posted by XxTheSCOrPIONxX View Post
    الموضوع ده معرف يابوب واللعبه باظت من زمان واانا عارف مش عارف اخترقات ولا ايه انا اتسجنت قبل كده وخسرت 5000 قوه يعنى احا بالاوى بس مش مهم انا نفضت للعبه بس لما اتسجنت كنت بسرق وانا مسجون وربنا وكنت بهاجم ناس فى الخمارات وانا مسجون والله ا وكان لما حد اكبر منى يهاجم كان يقلوله فى السجن اللعبه باظت ياجماعه ههههههههههه
    احـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــا
    اتكلم بأسلوب محترم فى المنتدى لو سمحت .. لو عندك مشكله يبقى تقول عليها .. لكن تتسجن وتيجى تعيطلنا هنا .. يبقى ملهاش لازمه

دا غير انك اصلا عامل موضوع اهو
    http://forum.thecrims.com/showthread...ed=1#post76966

لازمتها ايه بقى تكرار الكلام .. ولازم تعرف انك لو متابع التجديدات كويس .. حتعرف انك لما بتتسجن بتخسر مهارات اكتر من الأول .. يعنى لما انت تتسجن وتخسر مهارات .. مفيهاش حاجه غريبه خالص
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Guest

السلام عليكم ... بجد انا كان نفسي ادخل ارد علي التوبيك ده .. من زمان عشان انا عارف المشكله كويس وعارف الحل بتاعها كمان

بص يا سيدي انت الي حصل معاك ان اليوزرات الي كانت معاك كانوا 9 وجيت سرقت اسهم اليوزرات كانت جايبه 70 % من الاسكيلز بس مش الاسكيلز كامله وانت كنت ناسي تفعل الدرع في واحد منهم جيت سرقت راح 6 يوزرات راحوا السجن وفي 3 مروحوش السجن بس فلوسهم نقصت تقريبا حوالي 150 الف مش كده جيت بعد كده انت ... روحت مطلعهم من السجن وسرقت سرقه ققل ال 3 الي مش كانوا اتسجنوا اتسجنوا همن صح وال 6 الاولانين مش اتسجنوا

الي حصل انك مكنتش مفعل الدرع .. بس يعني همن اصلا المفروض كنت تروح السجن من اول مره بس ال 3 يوزرات الي مش اتسجنوا دول معدين النسبه الامنه عشان كده مس اتسجنوا علي طول وحصلت معايا في اول الراوند لما كنت بجرب الكابوني من قد ايه قوه وسرقتها من 2000 واتسجنت ب 7 بس وال 3 التانين مش اتسجنوا

ياريت اكون قدر اساعدك ... يعني اللعبه مش مخرفه ولا حاجه ده العيب من عندك بس

Talking ;(

azay ya man tahagem nas fe el 5amarat we anta masgoon 2oly 3shan a3raf