Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11
    Guest

Default ما جماعه محدس ينفضلي في السؤال ده

هو كتر الميتادون غلط و لا اصلي انا بعتمد عليه بدل المورفين هو ارخص و نفس تاثير المورفين

Guest

نفسي افهم معني سؤالك .. في حاجه اسمها الميتادون ديه الي بتقلل الادمان ... مثلا لو انت دخلت شربت من الخماره بعد 5 مرات بتدوس انتر بتكون محتاج تشرب واحده ميتادون عشان ادمانك يرجع تاني 100% وسعر الحبايه 10% من الاحترام

المورفين ده نوع من انواع المخدرات بتتعاطاه في الخماره وسعره بينزل وبيطلع علي حسب السوق والكبسات والكلام ده

والسفن بس

Guest

يا مان انت ما فهمتس سؤالي كويس
    في حاجه اسمها حقنه مورفين في المستشفي دي غاليه اوي
    فاانا باخد بدلها ميتادون علاج الادمان ب 500 و اعتقد سعرها ثابت علي فكره مش بيتغير

انا بس عايز اعرف هما ليه حاتطين حقنه المورفين
    مع ان الميتادون ارخص منها و في نفس تاثيرها
    يارب تكون فهمتني

Guest

بص يا سيدي كده انا فهمت ... بص يا سيدي ... كان زمان مكنش فيه الميتادون ده الي هو معالج الادمان ... وكانت العمليه

ماشيه حقن مورفين وكل الناس عارفين ان سعر الحقنه بيوصل غالي اوي يعني مثلا لو احترمك 100 الف هتلاقي الحقنه ب 10 مليون وطبعــا ده يعني الف احترام

فقاموا منزلين الميتادون معالج الادمان عشان الناس تستخدمه وتقلل الادمان بتاعها بنسب معينه ... عشان الي معهوش سعر الحقنه يقدر يقلل ادمانه برضو بنسبه معينه ... ونسبه الادمان بتزيد كل لما مش بتاخد حقنه او .. ميتادون طبعا .. طيب انت عايز تسال الاتنين في فرق بينهم

هقولك لا ده بيقلل الادمان وده بيقلل الادمان ... الاتنين بيستخدموا نفس الاستخدام ... تسالني بقي وتقولي امتي يكون الحقنه انسب من الميتادون

هقولك لما يكون ادامنك ضاع خالص وتيجي مثلا تشرب واحده ميتادون وتلاقيها بتنزل ب 1 -2 % كده تشتري حقنه هيبقي سعرها احسن وافيد ليك طبعـا ...

بس الموضوع ده برضوا راح عليكـــ عشان خلاص نزلوا حاجه اسمها الادمان بتاعك بيجي عند نقطعه معينه يوقف يقوم واخد جرعه زياده
    عملوا الموضوع ده عشان الناس الي بتعمل Transfer الفلوس من الرابتس ل Main

يلا بي التوفيق اتمني اكون ساعدتك

Guest

بس الموضوع ده برضوا راح عليكـــ عشان خلاص نزلوا حاجه اسمها الادمان بتاعك بيجي عند نقطعه معينه يوقف يقوم واخد جرعه زياده

مش فاهم الجزئيه دي

Guest

Quote Originally Posted by ahmedunited87 View Post

مش فاهم الجزئيه دي

انت تؤمر بص يا سيدي زمان الناس كانت تحب توصل هرم بدون ما تضيع تكت بس هيجي هتلاقي صعوبه مثلا في انهي تشتري اخر درع الي هو تمنه 10 مليوون بيقوموا عاملين خماره من الاساسي ويخلوا الرابتس يدخل يشرب هروين الاول ب 50 وبعدين ب 80 وبعدين ب 99 وبعدين 3 مرات 99 وهكذااااااا لحد لما بيخلوا ال 99 واحده مش بتدي غير 8 بس ... طاقه طبعا الناس كلهم حسوا الموضوع واستغربوا اوي ازاي حاجه زي كده تحصل والناس استغلوها وبقي يشربوا من الخماره ويعملوا transfer للفلوس ... لكن الادمن بيحاولوا يغيروا في اللعبه

فحطوا حاجه اسمها نسبه للي الادمن لو تعديتها علي طول تموت يعني بعد حوالي 9 مرات شرب هروين بيبدا الادمان يضيع ويوصل للنسبه ديه

اتمني تكون فهمت كده

Guest

مش عارف اقولك ايه الف الف شكر

و ياريت لو تديني ايميلك علشان في حاجات عايز اسالك فيها
    ده ايميلي

[email protected]
    و ياريت لو تكتبلي ايميلك
    و الف الف شكر و تعبتك معايا يا باشا

بس هر ايه الرابتس ده

Guest

Default :D

الرابتس دة برنامج بيشتغل وبخليلك اليوزر بتاعك قوتة 50 الف مرة واحدة

Smile hahahhaha

3la fekra umbroELSHEWYoo byhazar aw3a tasd2 de yozarat 3adya bas a7na masmynha rabts 3shan bats3dak y3ny maslan law anta 3yz tazed skills ta2oom 3mlak kam yozar kaman we tasr2 behom shoya we ta7lbhom fe el asasy bat3ak fa byfra2 ma3ak kteer bas ana bastlak el modo3 awy ....... aw3a tasd2 umbroELSHEWY by7eb yhazar ...... Salam

الرابيتس دي

تخزن فيها مخدرات

تقوي الربيتس لل2000 وتحلبها لل1000 ثاني

وخاصة لو التذاكر علقت بيوزرك الكبير تستعمل اليوزرات الفرعية بتاعتك ( الرابيتس) عشان تستفيد منهم
    round 28.....