Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 5 of 5
    Guest

Default اقترح تعديل فى اللعبة

اقترح تعديل فى اللعبة وهو عند وصول التحمل الى الف يتم رشوة البوليس فى السرقات الفردية كى يتغاضى عن القبض عليك حتى لو سلاحك لا يساعدك على السرقة أما فى تاجر المخدرات فلو اشتريت تذاكر هيروين او ماريجوانا او كوكايين لمدة ثلاث مرات فى اليوم فلو حاولت تشترى فى المرة الرابعة نفس هذة الاصناف فيجب عليك دفع رشوة لان البوليس هيكون اكتشف تعاملاتك مع هذة الاصناف فيجب دفع رشوة بسيطة كى يتغاضى لك عن شراء من تاجر المخدرات فى المرة الرابعة ما رأيك يا جنرالز فى هذة التعديلات واريد ان تعرض هذة التعديلات على اصحاب الموقع وشكرا

Guest

Exclamation محتاج الرد بجد

انا عندى يوزرفى بتاع 83الف وكل مادخل خمارة يقولى مافيش كاشات كفاية وكل ماسرق بينقصو مش بيزيدو ارجو الاهتمام

Guest

Unhappy كرم

انا عيز يبقى لمة ترشى البوليس بى 100000 جنية تخرج من السجن يا ريت الرد

Quote Originally Posted by tttttt View Post
    اقترح تعديل فى اللعبة وهو عند وصول التحمل الى الف يتم رشوة البوليس فى السرقات الفردية كى يتغاضى عن القبض عليك حتى لو سلاحك لا يساعدك على السرقة أما فى تاجر المخدرات فلو اشتريت تذاكر هيروين او ماريجوانا او كوكايين لمدة ثلاث مرات فى اليوم فلو حاولت تشترى فى المرة الرابعة نفس هذة الاصناف فيجب عليك دفع رشوة لان البوليس هيكون اكتشف تعاملاتك مع هذة الاصناف فيجب دفع رشوة بسيطة كى يتغاضى لك عن شراء من تاجر المخدرات فى المرة الرابعة ما رأيك يا جنرالز فى هذة التعديلات واريد ان تعرض هذة التعديلات على اصحاب الموقع وشكرا

أولا احنا هنا فى مدينة الجرايم يعنى نشاط البوليس مش كتير .. بس لما بيكون واحد اقل من مستوى السرقه
    بالتالى البوليس مينفعش يتدخل فى تعاملات المخدرات .. دا غير ان البوليس مش بيمسكك غير لما بتكون مش قد السرقه .. لكن مش منطقى ان انت تدفع رشوه للبوليس علشان تسرق سرقات انت مش قدها .

Quote Originally Posted by almot1 View Post
    انا عندى يوزرفى بتاع 83الف وكل مادخل خمارة يقولى مافيش كاشات كفاية وكل ماسرق بينقصو مش بيزيدو ارجو الاهتمام

لو سمحت وضحلنا اكتر .. لان معنى كلامك دا ان انت مش معاك فلوس اصلا علشان كدا بيقولك مفيش كاشات كفايه
    كل ما تسرق ينقصوا مش بيزيدوا .. دا علشان انت اكيد بتعمل سرقات انت مش قدها و بتدخل بيها السجن بيؤدى ان احترامك و مهاراتك و كمان فلوسك بتقل
    عايز تبطل تتسجن .. ادخل على موضوع الألات الحاسبه فيها مواقع تحسب عليها .. لكن على مسؤليتك الشخصيه

Quote Originally Posted by elghre View Post
    انا عيز يبقى لمة ترشى البوليس بى 100000 جنية تخرج من السجن يا ريت الرد

الرشوه ملهاش رقم معين .. بمعنى ان مبلغ الرشوه مش مبلغ ثابت .. دا مبلغ متغير بيعتمد على حسب احترام انت

يعنى لو احترامك 100 مثلا و عايز تعرف لو رشيت الظابط تدفع كام .
    تضرب احترامك فى 550 و الناتج تدفعه رشوه للظابط فى السجن

بالطريقه دى رقم الروشه مختلف من واحد احترامه كبير لواحد احترامه صغير
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Wink

tab ma keda ya man anta kol ma ta3oz tashtery Drugs hatdfa3 rashowa ma heya mesh far2a ma3ak we hatgeeb bardo ely anta 3yzo