Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 10 of 11 FirstFirst ... 891011 LastLast
Results 91 to 100 of 105

Thread: TF4U!

  1. #91
    Guest

    Default

    det är inte du som är ledaren! och jag är ingen svenskii!

    det enda du tänker på är svenskii!

    han har drogat ner dig!


  2. #92

    Default

    mitt ord är lag precis som dom andra som är kärnan i tf4u du med ditt finska blod kommer alldrig in där så är det bara det kan jag lova dig .. mika

  3. #93

    Default

    Quote Originally Posted by viciousnightmare
    mitt ord är lag precis som dom andra som är kärnan i tf4u du med ditt finska blod kommer alldrig in där så är det bara det kan jag lova dig .. mika
    varför är inte mitt ord lag

  4. #94

    Default

    för du är för söt tözza så man kan ju inte lita på dig du kan ju säga vad som passar o vi tror på det endå

  5. #95

    Default

    Quote Originally Posted by viciousnightmare
    för du är för söt tözza så man kan ju inte lita på dig du kan ju säga vad som passar o vi tror på det endå
    <3
    vad snääääll du är. du kan också få vara en snäll häst. precis som moderator sniis xD

  6. #96
    Guest

    Default

    hmm de verkar som de är slutet på tf4u nu tack till sniis underbar ledare =) o också till linda som skött de utmärkt denna rundan

    tack o hej

  7. #97

    Default

    japp så är det då kan ju personen som drog igång tf ha den äran o sätta punkt med o låsa tråden .. men får ju säga att har varigt slit kul o få va med på det hela tack sniis o alla andra då sjklart

  8. #98
    Guest

    Default

    Skulle gissa att TF4U kommer leva vidare länge än!

  9. #99

    Default

    är ju gött o veta kommer säkert titta in då o då för o se hur det går för er ,för det är slut för våran del

  10. #100

    Default

    lol =D

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •