Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17
    Guest

Thumbs down

كسمك لعبة لعبة بنت متناكة كلها كوسة فى كوسة هيقلك دة مش خد من البور بتاع
    البوت
    اقول انا بقة مفروض ياخد بان لية دلوقتى اليوزر بتاع اولمبك خد من يوزر ميدو
    وى اليوزر الى خد القوة ادة لليوزر الى هو دلوقتى الاول على العالم ومفروض ياخد بان
    لعبة بنت متناكة انا مش بقول كوسة من الاول

بيعملو عملية تحويل بور يبقة دة خد من البور الى اتعمل بى البوت يبقة اى واحد خد 1 قوة من البوت ياخد بان
    ازى بقة مش ياخد با لعبة بنت متناكة مفروض الواحد كان يسبها من زمان الناس مش مصدقة انها تعريص
    دلوقتى صدقتو

خش بص بصة صغيرا كدة على ملف الاجرامى بتاع اولمبك

181 7272019
    182 7204221
    183 9050665
    184 14485249

وى دلوقتى
    الاحترام 15539600

يبقة خد من البور ولا لا اليوزر الى واخد بان دلوقتى خد من ميدو وبعد كدة اليوزر الى مفروض ياخد بان دلوقتى مش خد بان وى هو واخد بور من البوت
    Last edited by Marcina; 08-10-2010 at 03:40 PM.

حرام ياولاد الشرموطة مش هينفع كدة يلعن ميتين ام التعريص دة
    مش معني GOoRylaZz لوحدة الي اتفك منة البان وهو واخدDirty stats حرام والله كدة
    كرهتوا الواحد في اللعبة **** all in thecrims

Thumbs down H3 h3

nwo is loser ya man xD

Guest

هيه اللعبه مش كوسه ولا باميه ولا الخضروات دى اللعبه فيها قلب موازين سريعه يعنى عندك اجوجو وكديول قالوا محدش من المصريين هيدخل تلتوب جانج خساره اجوجو نسى ان المصريين هما اللى رفعوا ل 20000000 بس هما ضمنوا ان التوب جانج مش هيضيع مكن ايديهم خالص بس معلومه بسيطه كده بس يعرفوها من غير المصريين مفيش توب جانج

Guest

انا مش عارف اني كنت غلطت اني رديت في الموضوع ده ولا لا

بس اللي اقدر اقولو ان في واحد دلوقتي قال باع المصريين اللي رفعوه 20 مليون

هاتلي واحد كدة دكر يقول انو رفعني 20 مليون انا في الروند ده لو انت ما تعرفش كسبان اول وتاني

يعني انا كسبت اول في يوزري وكسبت يوزر كيدل تاني قصاد الكاش

يعني 35 مليون احترام في روند واحد بمجهودي انا والرجالة اللي تعبت معايا في التيم اللي هما اصيلا واسنيبر ونستا

وكان في هيلب من كيدل و ميلان وميدو

اللي يقولك غير كدة يبقة اهبل او بيضحك عليك

موضوع التوب جانج ده اتكلمنا فيه كتير ومش عايز اتكلم فيه تاني بس ياللي بتقول خايف تضيع عليا المادلية

انت شكلك جديد وما تعرفش النظام ماشي ازاي اولا ازاي ليدر التوب جانج هتضيع عليه المادلية

ثانيا كيدل او غيرو ما كانش عمرو هيبقة ليدر او كو ليدر الا عن طريقنا سواء بيرو اولا او انا ثانيا يعني اول واحد مسك التوب جانج دي كان بيرو وبعده علطول انا

فانسي فكرة انهم بيتحكمو فينا والكلام الهبل ده لانو مش حقيقي والا ما كانتش التوب جانج بتاعتنا بعلم مصر حوالي 12 مرة وهما 3 مرات بس مجاملة ليهم مش اكتر

وزي ما قاالك كوماندو دي مصالح مشتركة بينا واظن انها حاجة ما تخصكش انك تدخل او تتكلم عنها

وحوار دخول المصريين التوب جانج الروند ده كان بمزاجي انا مش بمزاج اي حد تاني ومش محتاج اقولك دليل لان دي حاجة ما تخصكش بردو انت كدة كدة ما كنتش جايب رسبكت يدخلك التوب جانج فبتتكلم لية ؟؟
    Last edited by IGoGo4Fun; 08-11-2010 at 03:09 AM.

Guest

Thumbs up

Quote Originally Posted by igogo4fun View Post
    انا مش عارف اني كنت غلطت اني رديت في الموضوع ده ولا لا

بس اللي اقدر اقولو ان في واحد دلوقتي قال باع المصريين اللي رفعوه 20 مليون

هاتلي واحد كدة دكر يقول انو رفعني 20 مليون انا في الروند ده لو انت ما تعرفش كسبان اول وتاني

يعني انا كسبت اول في يوزري وكسبت يوزر كيدل تاني قصاد الكاش

يعني 35 مليون احترام في روند واحد بمجهودي انا والرجالة اللي تعبت معايا في التيم اللي هما اصيلا واسنيبر ونستا

وكان في هيلب من كيدل و ميلان وميدو

اللي يقولك غير كدة يبقة اهبل او بيضحك عليك

موضوع التوب جانج ده اتكلمنا فيه كتير ومش عايز اتكلم فيه تاني بس ياللي بتقول خايف تضيع عليا المادلية

انت شكلك جديد وما تعرفش النظام ماشي ازاي اولا ازاي ليدر التوب جانج هتضيع عليه المادلية

ثانيا كيدل او غيرو ما كانش عمرو هيبقة ليدر او كو ليدر الا عن طريقنا سواء بيرو اولا او انا ثانيا يعني اول واحد مسك التوب جانج دي كان بيرو وبعده علطول انا

فانسي فكرة انهم بيتحكمو فينا والكلام الهبل ده لانو مش حقيقي والا ما كانتش التوب جانج بتاعتنا بعلم مصر حوالي 12 مرة وهما 3 مرات بس مجاملة ليهم مش اكتر

وزي ما قاالك كوماندو دي مصالح مشتركة بينا واظن انها حاجة ما تخصكش انك تدخل او تتكلم عنها

وحوار دخول المصريين التوب جانج الروند ده كان بمزاجي انا مش بمزاج اي حد تاني ومش محتاج اقولك دليل لان دي حاجة ما تخصكش بردو انت كدة كدة ما كنتش جايب رسبكت يدخلك التوب جانج فبتتكلم لية ؟؟

تسلم اظن الكل فهم يا رب ما نقعد نرغى فى الحوار تانى وتذكرو حته مصالح مشتركه علشان متغلطوش نفسكو بس
    [/quote]
    Last edited by FiniShinG; 08-12-2010 at 12:42 AM.

Guest

اولا انا مش جديد في اللعبة انا بلعبها في اواخر2006 بلعبها مرة كل سنة بس اللي هو بيبقا في الاجازة علشان كده محدش كان بيشوف free911 علي طول وغيركده انا مش بتكلم علي نفسي انا بتكلم علي الناس اللي جايبة احترام التوب