Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11
  1. #1
    Guest

    Angry Varför är det så förbannat CP?!

    Varenda gång jag tar en hora eller köper spirt så får jag snetripp eller åker till sjukan!
    Jag tar de dyraste hororna och ändå får jag AIDS! Vad är felet på dedär förbannade skitspelet?!

  2. #2
    Guest

    Smile

    Ja ! Ännu en gång fick jag Aids Har nu köpt ut mig 2 gånger och fått AIDS 2 gånger

  3. #3
    Guest

    Talking

    Haha JAAAAAAAAAAAAA! Nu har jag åkt in igen Det är som vanligt. Min gubbe har inget immunförsvar. Kan man köpa det ? ELLER VAD FAN ÄR DET FRÅGAN OM?!

  4. #4
    Guest

    Default

    Låt bli hororna eller så får du räkna med att hamna på sjukan ibland.

    Gå på rave ist. Bäst är att gå på ditt egna. Då är risken MYCKET mindre att du stöter på nån som vill misshandla dig. Ta små doser i början tills du vet hur mycket stamina det ger. Snetripp är inget farligt, men tar du för mycket så blir det överdos å sjukan...

    När du knarkat upp 3-5 ggr på rave så märker du att drogerna inte ger riktigt lika mycket stamina längre. Gå då till sjukan å ta en metadon, så är du tillbaka igen. Alltså ta en metadon efter att du knarkat 3-5 ggr å gör så hela tiden sen...

    GL //SNIIS

  5. #5
    Guest

    Default

    så som jag fattat de med horhusen är att det är ungefär som med drogerna. dyra hororna ger mer stamina. men är man mindre har man mindre chans att klara av dom dyra, vart så när jag provat mej fram lite iaf.. kan ha fel, använder docka alltid eget nattliv.

  6. #6
    Guest

    Default

    Jo detdär med spriten brukar jag göra. Men det är så surt o behöva vänta så länge. Har en kompis som får 100% Stamina av alla horor över 1000$ han har också mer respekt än jag vilket gör att han borde behöva dyrare horor väl? Jag menar; Jag köper en hora för 3500$ och får kanske 30% Stamina eller som mestadels: "Den här horan var minsann ingen bra hora" eller "Du har åkt på ett agressivt virus".
    Jag och min polare Nerra började spela samtidigt men nu har han dubbla respekten av vad jag har eftersom han aldrig åker på några sjukdomar + att han får fullt med stamina.
    Väldigt konstigt.

  7. #7
    Guest

    Default

    det är väldigt enkelt att slippa det. använd inte horhus, använd nattliv ist ffs finns ingen som använder den skiten förutom dom som precis har börjat spela, värdelös ny funktion dom har hittat på hehe..
    men vill ändå hurra admins för att dom tog tillbaka fp/fk =)tack tack

  8. #8
    Guest

    Default

    Haha okej.. Men jag får 1 stamina av 15 Sprit även om jag har köpt typ 4 metadon..
    Men det kanske är så man får ? Kanske borde köra lite tyngre grejer ? :P

  9. #9
    Join Date
    May 2005
    Posts
    33

    Default

    du behöver bara köpa så pass mycket metadone att det står att ditt beroende har minkat med 100% men ja de kan kanske vara en idé att testa nått annat änn spriten

  10. #10
    Guest

    Default

    1 stamina/15 sprit :P låter inte helt rätt du har nog pundat lite för hårt hehe gör som doh6 säger och ta metadon tills du har 100% =)

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •