Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 5 of 5
    Guest

Default اليانصيب

انا ملاحظ ان اكتر من 10 مرات الناس اللي بتكسب من اليانصيب من بولندا وبس مش معقولة يعني الصدفة توصل لي 10 مرات وانا متابع كل سحب والناس اللي بتكسب بردوا من بلوندا
    ومعتقدش خالص ان بيكون في اي سحب نهائي زي ما انتوا كاتبين ومش عارف كريمز بتعمل كده ليه رغم ان حكاية الرصيد دي هى اللي عملها يعني هاتخسر ايه!!!!!!!مش عارف
    Last edited by flyofline5; 05-26-2008 at 12:39 AM.

Guest

العمليه ولا ظلم ولا حاجه العمليه كلها راندوم ومحدش يقدر يتحكم فيه

وجرب كذا مره اكيد هتكسب ولو عايز تكسب حاول تدخل بيوزر صغير اكيد في مره هتكسب

Guest

Quote Originally Posted by BiroOoOo View Post
    العمليه ولا ظلم ولا حاجه العمليه كلها راندوم ومحدش يقدر يتحكم فيه

وجرب كذا مره اكيد هتكسب ولو عايز تكسب حاول تدخل بيوزر صغير اكيد في مره هتكسب
    بس انت برضوا يابيرو متعرفش اذا كان فيه سحب ولا لأ انت ممكن بتقول الكلام ده توقعات المشرفين طبعا هما اللي بيبقوا عارفين الفوله كلها
    ومع العلم اللي كسب النهاردة برضوا من بولندا مش معقول صدفة برضوا والكلام ده من ساعت ما تابعت من اللي بيكسب في اليانصيب الله اعلم قبل كده كان فيه ايه
    الحوار فيه إنا

بيسرقو رصيد ونادر بتصدف يوزر عربي او ان شاء الله اي يوزر بس يكون بيلعب وإله احترام عالي و علاقات مع الناس

و20 مره بجرب ولا مره صدفت

سي يا

اليانصيب .. دى موضوع بيتم إختياره عشوائى .. زى الحقيقه بالظبط

بس اقولك على نصيحه .. لو عايز تكسب رصيد ممكن تعملها .. انك يبقى معاك مثلا 30 يوزر .. وفى كل يوزر تشترى بيه تذكرة اليانصيب .. و حيكلفك 1 رصيد لكل يوزر

بالتالى انت كدا زودت إحتمالات مكسبك بدل ما كان يوزر واحد .. بقى عندك 30 يوزر .. و طبعا ممكن تشترك ب 100 يوزر

و كل ما زودت عدد اليوزرات اللى حتشترى تذاكر يانصيب .. كل ما حتكون قادر على المكسب

زى ما بيقولو فى الأعلانات كدا .. كل ما تتصل اكتر .. فرصتك فى الفوز تكبر

====

انا غيرت اسم الموضوع من
    حتى السحب بقى فيه ظلم .. إلى .. اليانصيب

لو سمحت بلاش الأسلوب التهكمى فى الكلام .. يعنى مش علشان انت حاولت 400 مره و مكسبتش حاجه .. يبقى معنى كدا ان فى ظلم .. دا موضوع فيه حظ و فى ناس تانيه قالتك فى نفس الموضوع انها جربت اكتر من مره و بردوا مكسبتش حاجه

بلاش الطريقه دى فى طرح الأسئله او الأستفسارات .. لأنها بتشير ان فى ظلم فى اللعبه و دا طبعا مش صح .
    Last edited by Generozo; 05-30-2008 at 01:06 PM.
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew