Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 24

Default إعلانـات العـــــــــــصابات

الموضوع ده عشان اللى عايز عصابة او عنده عصابه فعلا و عايز ناس ينضمو معاه فيها .

يعنى ايه الكلام ده

يعنى اللى عنده عصابه و عايز ليها ناس ممكن ييجى يقول هنا
    هيقول ايه بقى عشان نفهم
    1- اسم العصابه
    2- السرقات اللى بتعملها...الصعوبه يعنى
    3- اسم الزعيم
    4- الطريقه اللى الناس هتوصل لحضرتك بيها...ايميل..سكاى بى .. او سجل الزوار .

بـــرده اللى عايز عصابه يقول هنا
    بس هيقول ايه برده
    1- اسم اليوزر
    2- السرقه اللى هوه عايزها...طبعا بيحسبها من الباور بتاعو
    3- الطريقه اللى الناس هتوصل لحضرتك بيها...ايميل..سجل الزوار..اللى يعجبك

مطلوب من سعادتك انك تحدد فى البدايه اذا كنت عايز عصابه ولا عامل عصابه و عايز ناس

ملحوظه : طبعا ماليش دعوه لو حد ضافك و ضربك ولا نصب عليك انت مسئول عن نفسك

ملحوظه تانيه : الموضوع معمول عشان اللى عايز او بيعمل عصابه...يبقى مش هنشوف توبيك تانى بيتكلموا فيه عن نفس الموضوع

ملحوظه اخيرة : انا موضح لحضراتكم ازاى تطلب عصابه او تعلن عن عصابتك ... يبقى اللى هيكتب اى حاجه بطريقه تانيه هنمسح البوست بتاعته عشان النظام حلو برده

Last edited by Generozo; 08-01-2011 at 04:00 AM.

الموضوع مــفتوح للجميــع .

اللى عنده عصابـه يكتبها هنــا .. و اللى كمان عايـز عصابه بردوا يكتبــها هنا .

أتبعوا الشروط اللى فوق بتاعة أخونا حالالا علشان تقدر تنظم عصابه على الصح

أى لاعب حيكتب أى بيانات غير اللى مطلوبه فوق دى .. حتتشال الرد بتاعة على طول .. علشان الطريقه اللى موجوده فوق دى .. هى اضمن طريقه تلاقى بيها عصابه لو كنت عايز .. او تجيب ناس فى عصابتك لو كان عندك عصابه .

فا يا ريت الكل يمشى عليها .. غير كدا حتتشال
    بالتوفيق
    Last edited by Generozo; 09-07-2009 at 06:46 PM.

على فكرة موضوع العصابه دة موضوع جميل جدا وفعال
    بس المشكله ان اغلب الناس
    بتشتغل لوحدها اغلب ايام الدورة اقل واحد عايز يعلى بيعمل على الاقل 10 يوزرات وفى ناس كتير بتعمل 30 و 50 يوزر فهو مش محتاج انه يدور على عصابه الا اذا كان عامل يوزر او اتنين بس وهتلاقى عصابته او العصابه اللى بيدور عليها فى الدردشه بتاعت اللعبه بتكون على 3 اوجه :
    الوجه الاول :
    تطلع عصابه تمام وشغاله 100% ودى طبعا فى الوقت اللى بيلاقيها فيها ويفضلوا شغالين لحد محد يخرج من العصابه او يقفل او يقوم ينام وصعب انك تتجمعوا تانى مع بعض فى نفس الوقت علشان يشتغلوا لو جمعت نصهم يبقى كويس فى الحاله دى ما عليكوا الا انكوا تسرقوا اكبر كميه واكبر عدد من السرقات ودى مش بتتعوض خالص الا لما يكون الناس دى اصحاب وعارفين بعض
    الوجه التانى :
    تعد بالساعات على متجمع عصابه ناس كويسه ومحترمه وفى الاخر لاما متلعبوش لاما تتفض العصابه او يزهق حد ويخرج وانتو عارفين الباقى
    الوجه الثالث :
    ودة الاهم للناس اللى عايزة تعلى بالهجوم واللعيبه دى هى اللى بتلعب مع بعض او واحد بيعلى كل يوزراته جامد او يعمل عصابه ادويه او جوبز ويبدا يدور على حد بيلعب استيف او مباحث او ادويه وانا عايز ادخل معاك ومش هخون ومش وجبنه وطبعا الكل جرب والكل اتظبط فالعصابه اللى بتتعمل وبتكون على الوجه دة او بتتعمل وفى واحد معلم مستنى ومظبط حاله من العلاقه الصفرا مع اليوزر اللى هيدخله العصابه والطاقه مليانه فى لحظه بل فى غمضه عين تلاقى نفسك زى ملاقيت نفسى من يومين بال10 يوزرات كلهم فى الطوارىء ياعينى ومعرفتش اعمل ايه عملت كمان 3 يوزرات عايز العب
    ودى ليها ميزة انها بتخليك تعمل يوزرات جديدة لما العصابه كلها تدخل المستشفى ما هو انت عايز تلعب ومش عارف ومش معاك رصيد او بيكون معاك رصيد ومستخسر انك تستخدمه 10 يوزرات فى 10 رصيد يعنى 100 رصيد كتير بردو
    فانا بنصح بقدر المستطاع انك تعمل اصدقاء فى اللعبه كويسين فى ناس كويسه بجد ومحترمه حاول على كام روند تعمل صداقه معاهم ولو حتى تزورو بعض ولما تنوى فعلا انكو تحققوا مركز هتحققوا دة

واسف على الاطاله
    Last edited by mahmoudsalama; 07-24-2011 at 09:53 AM.

Quote Originally Posted by mahmoudsalama View Post
    السلام عليكم
    كيف احوال الجميع
    انا لقيت مشكله فى موضوع العصابات الموجودة حاليا وفى الناس اللى بتلعب ارجو منك ياصاعق انت وكريم تعلقو على الموضوع دة
    ان اغلب اللعيبه اللى كلمونى علشان موضوع العصابه مش عندهم خبرة كبيرة وحتى اغلبهم مش بيستخدموا المنتدى اصلا مش عارف ليه
    وكتير منهم مش قادر يوصل يوزر واحد بس هرم فضلا عن اكتر من واحد
    وبصراحه مش عارف اعمل ايه
    كام واحد بس اللى بلعب معاهم من الناس الكتير اللى ضفتهم وعندهم خبرة فى اللعب والباقى معندوش خبرة حتى فى الحلب وفى انه يفتح اكتر من يوزر على الفير فوكس
    وانا كنت كدة بردو بس اتعلمت ودوست جامد والحمد لله
    مش عارف الاقى عصابه هرم وخلاص عليه 20 يوم بس وخايف فى نفس الوقت وانتو عارفين ان عصابات الهرم بتبقى صفقات وبتتباع
    ارجوا لو فى اى حد عندة حل يكلمنى او استفاد منه
    وغير كدة كمان مفيش تغطيه للهرم يعنى لازم اجمع 18 يوزر ومش عارف اجيبهم منين ولو فى تغطيه هتتحل المشكله ولو بنص الكاشات
    ارجو الافادة

طالما مش عارف تجمع عصابه هرم إنت و صحابك .. يبقى الحل إنك تكون مع أى عصابه من العصابات اللى بتجمع الهرم
    أو الحل فى إنك تنصح اصحابك دول انهم يدخلوا على مواضيع معينه فى المنتدى و يتعلموا منها علشان يبقى ليهم خبره فى اللعبه و يبقى عندهم حسابات هرم و ساعتها انتوا تقدروا تجمعوا 18 لاعب و تبقوا فى عصابه مع نفسكم بتتجمعوا فى وقت معين .

المنتدى العربى علم ناس كتير جدا منهم أوائل مصر اللى أصبحوا أوائل العالم .. بالتالى على كل لاعب عايز يعلم ناس يعرفهم علشان يساعدوه فى اللعبه انه ينصحهم بدخول المنتدى العربى لو كانوا هما كمان عايزين فعلا يتعلموا اللعبه .

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Quote Originally Posted by dem00 View Post
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. ازيكم جميعا يارب تكونوا بخير .. انام بطلب منك ياكريم انك تنسق انت بنفسك عن طريق المنتدى هنا عصابة مصرية او عربية وانت اللى تكون مسئول عن إدارتها عن طريق المنتدى هنا وكل يوم ندخل ونشوف ايه الجديد واظن الطلب مش مستحيل .. منتظر ردك ياباشا.. علشان انا بواجه مشكلة فى موضوع العصابات دا..

موضوع العصابات ده موضوع خاص بالاعيبه فقط ,, ده غير ان المنظم أكيد مش حيكون فاضى عشان يدير عصابه او غيرها .

لو اتخنقت من موضوع العصابات ,, الحل انك تتعامل مع ناس انت تعرفها وواثق فيها

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Guest

العصابات كلها فشنك

Guest

Cool

عايز ارشق فى اى عصابة مش عارف اسرق

الاكونت بتاعى اهو

http://www.thecrims.com/profile.php?id=15912679
    Last edited by ramos3essam; 05-15-2012 at 01:37 AM.

Guest

مطلوب عصابه لاى مستوى سرقات
    انا اسم اليوزر بتاعى zezo9321 تقدرو توصلولى من خلال سجل الزوار
    احترامى 16000
    ولكم جزيل الشكر

Guest

Default مطلوب عصابه

عايز ادخل فى عصابه .. اى نوع من السرقات اسم اليوزر HemaHema
    Hotmail [email protected]

Guest

Default اعلان عن عصابه

اي حد عاوز يشترك ف عصابه بس احترامه مش يكون عالي يعمل معايا علاقه وانا هدخله معايا ف العصابه بس يكون مهتم باللعبه اسم العصابه (elsaga)وسم اليوزر بتاعي (elsaga)