Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 6 of 6
    Guest

Default You are not allowed to login from a proxy

يا مشرفين حد يشوفلى المشكلة دى انا كل ما ادخل باليوزر بتاعى يقولى الرسالة دى You are not allowed to login from a proxy

انا دخلت اشوف الاى بى بتاعى لقيته اى بى مصر وشركة تى اى داتا انا مش حاطط بروكسى والرسالة دى بتطلعلى على كل المتصفحات ياريت حد يقولى ايه المشكلة

Quote Originally Posted by gaberxdolsawy View Post
    every time i try to login i get this error "you are not allowed to login from a proxy

لو سمحت .. مينفعش تتكلم بالأنجليزى فى المنتدى العربى .. لو إنت ثقافتك و تعاملك بالأنجليزى حلو كده ماشاء الله عليك .. يبقى لو سمحت روح المنتدى الأنجليزى و إتكلم هناك زى ما انت عايز .

انا حذفت المشاركة اللى انت كتبتها فى الموضوع ده بسبب اللغه !!

بالنسبة للموضوع الأساسى .. و مشكلة إنك مش عارف تدخل .

فعلا فى ناس كتيره بتعانى من المشكلة دى .. بلغنا بيها و مستنين لما يجوا المبرمجين و يصلحوها .

المشكله دى عند ناس كتير .. فا متقلقوش دى حاجه عااامه على كل المجرمين . و مش مطلوب غير الأنتظار لحين التصليح .

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

هم المنظمين او المبرمجين هيعالجوها امتى بقالنا يومين مش عارفين نلعب شوفولنا حل Attachment 774

يا كريم ملوش لزمة ثقافتك وبتاع انا ماخدتش باللى انى الموضوع مفتوح فى القسم العربى مش لازم بقا تكبر الموضوع وحذفة وبتاع انتا جزاك الله كل خيررديت على الموضوع خلاص وتصدق بالله انا مش بحب ادخل المنتدى العربى عشان حوارات دى وكلام اللى يخنق فكنت بكلم اى مشرف على ايميلو وخلاص
    Last edited by GaBeRxDoLsAwY; 10-13-2011 at 07:08 AM.

Guest

الكلام اللى مكتوب بالانجليزى دا الرسالة اللى بتطلعلى سواء فى الصفحة اللى بالعربى او بالانجليزى فى اللعبة يعنى انا مش بتفزلك ولا عامل فيها بتكلم انجلش انا كل كلامى عربى بس دى الرسالة اللى بتظهرلى

Quote Originally Posted by mahmoudsalama View Post
    هم المنظمين او المبرمجين هيعالجوها امتى بقالنا يومين مش عارفين نلعب شوفولنا حل Attachment 774

لحد دلوقتى احنا منعرفش إمتى حتتحل المشكلة دى !! مضطرين كلنا نستنى .

Quote Originally Posted by gaberxdolsawy View Post
    يا كريم ملوش لزمة ثقافتك وبتاع انا ماخدتش باللى انى الموضوع مفتوح فى القسم العربى مش لازم بقا تكبر الموضوع وحذفة وبتاع انتا جزاك الله كل خيررديت على الموضوع خلاص وتصدق بالله انا مش بحب ادخل المنتدى العربى عشان حوارات دى وكلام اللى يخنق فكنت بكلم اى مشرف على ايميلو وخلاص

إنت اللى مكبر المواضيع بردو .. انا عندى قوانين فى المنتدى لازم انفذها يا معلم علشان كده قلتلك اللى قلتهولك .. كويس انك بتكتب عربى .. و صباحك قشطة !
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew